Članci

Kreirajte zanimanje i sa ABM radite velike poslove

04 maj 2017

Teško vam je napraviti dobar utisak na stranku koju niste nikada upoznali? Sa ABM (account-based marketing) marketinškim rješenjima, možete na internetu već u početku procesa kupovine pronaći zanimanja vaše stranke i tako preskočiti zajedničke prepreke u zapletenoj B2B prodaji.

Koliko se svih vaših potencijalnih poslova započne na internetu? Kod B2B poslova se više od 80% svih kupovnih procesa desi putem interneta i više od 70% kupovnih odluka je usvojeno još prije nego se stranka i prodavač prvi put sretnu. U kompleksnoj B2B prodaji nužno je već u najranijoj fazi kupovnog procesa identificirati strankine izazove i moguća rješenja te biti istovremeno uključen u njihovo oblikovanje.

Sa account based marketingom vašu robnu marku i rješenja je lakše vidjeti u pravom svjetlu. U proces kupovine ste se uključili dovoljno rano, što vam omogućuje da stranku vodite naprijed. Ponudite joj znanje, inkorporirano unutar članaka, videosadržaja itd.

ABM vam pomaže preskočiti one veće prepreke i omogućuje:

  • dobiti pristup utjecajnim osobama i onima koji donose odluke,

  • u ranoj fazi utjecati na organizaciju i postaviti okvir istraživanja,

  • s relevantnošću minimizirani rizik neće biti prioritet,

  • smanjiti rizik povezanosti s pogrešnim rješenjima.