Članci

Koliko lako možemo upravljati podacima?

19 dec 2018

Integrirati podatke u poslovne procese odnosno provesti aktivnosti koje se temelje na podacima znači razvijanje poslovnog okruženja i poslovnih procesa tako da kontinuirano uključujemo podatke i analitiku. To podrazumijevai pružanje pristupa pravim informacijama u pravo vrijeme, jer odluke na temelju nedovoljnih podataka zapravo su loše odluke, koje još niste svjesni da ste donijeli.

Dobro uspostavljeni poslovni procesi, koji se temelje na korištenju pravih podataka, dovode do procesa samo učenja koji imaju za cilj optimizirati poslovanje. Premda procesi odlučivanja o poslovanju nikad neće biti potpuno automatizirani, digitalna transformacija nas vodi do toga, jer donosi optimizaciju u svim pogledima, bolju upotrebu raspoloživih resursa i više vremena za razvoj.

Šta imaju zajedničko autonomna vožnja i automatizacija procesa?

Odličan primjer korištenja podataka za potpunu promijenjenu odluke, u smislu donošenja odluka na osnovu podataka, je razvoj autonomnih vozila, gdje se proces donošenja odluka temelji na korištenju podataka i samoučenju. Autonomna vožnja bitno mijenja našu mobilnost i nudi potpuno nove mogućnosti... Možda je uporedba autonomne vožnje stvaranjem automatizirani poslovnih procesa hrabar, ali je i sličan koncept. Digitalna pretvorba stvara prilagodbe poslovnih procesa s ciljem brzog reagiranja na promjenjive poslovne potrebe i potrebe poslovnih partnera. To omogućuje veću funkcionalnost i dugovječnost kompanije.

Automatizirajte sve što se da automatizirati.

Danas se o optimizaciji najviše govori u području automatizacije marketinga i mjerenja zadovoljstva kupaca. Ali korisnost dijeljenja internih i vanjskih podataka i analitike ne završava s tim. Jedno od važnih područja je I prihvatanje kupaca na temelju jasno definiranih kriterija, ko su ti klijenti i koje su granične karakteristike poslovanja i demografije. Na osnovu toga pripremit će se skup podataka i analitički model definicije rizika koji će podržati odluku o tome kako sarađivati ​​s prodajnim timom i financijskom službom.

Još jedno područje koje se može potpuno automatizirati jest praćenje promjena i ključnih informacija postojećih poslovnih partnera. Na osnovu prikupljanja i analize podataka, moguće je automatizirati praćenje i verifikaciju poslovnih partnera i kreiranju obavijesti o događajima koji mijenjaju nivo rizika ili utiču na postojanje daljnje saradnje. Možemo također optimizirati širenje poslovanja i tražiti nove mogućnosti, uključivanjem analitičkog pristupa, procesima definiranja novih potencijalnih poslovnih prilika i predviđanja modela ponašanja ciljnih grupa - kako postojećih tako i partnera iz novog tržišnog segmenta.

Pred nama je vrlo dinamično razdoblje, koje može dati nove konkurentske prednosti kompanijama i ciljanim projektima s pravom poslovnom orijentacijom i brzom prilagodbom na promjene. Treba imati na umu da digitalne transformacije mogu biti složene u mnogim aspektima, kao što su revizija unutarnjeg i vanjskog poslovnog okruženja i raspoloživih resursa, određivanje vizije razvoja i pregled dostupnih podataka i informacija. Stoga stručnjaci koji mogu prikupljati interne i eksterne podatke imaju veliku ulogu u odabiru i integraciji u različite poslovne procese te savjetuju o različitim izazovima. Naravno, povjerenje i volja za promjenama su ključni.

Odluke donesene na osnovu nedostatnih podataka zapravo su loše odluke, koje još niste svjesni da ste donijeli a od kojih vas tek čekaju posljedice.

 Špela Redjko voditelj prodaje Bisnode