Članci

4 načina predviđanja sljedeće kupovine vaše stranke

26 apr 2017

Želite biti sposobni da predvidite buduće potrebe vaše stranke? Pomoću pametnih podataka i analize predviđanja, možete saznati koji pojedinci će u danom periodu vjerovatno kupiti automobil, uzeti lični kredit ili postati roditelji. Ukratko: možete prepoznati pojedince koji idu prema sljedećoj fazi svog ličnog života, a istovremeno im se stvaraju nove potrebe, zanimanja i kupovni običaji.

Predviđanje ponašanja i kupovnih navika različitih potrošačkih grupa bilo je za raniju generaciju puno jednostavnije. Ljudi su počeli stvarati svoje porodice u približno jednakoj starosti, isto tako je ostajala ista njihova adresa boravka. Stvari se s godinama mijenjaju. Danas imaju mogućnost svakodnevnih velikih promjena, u životu usvajamo odluke koje ljudi prije nisu mogli. Danas 25-godišnjak ima više zajedničkog sa 50-godišnjom osobom nego sa nekim svoje starosti.

Na današnjem tržištu je bitno svoju poruku prilagoditi sve probirljivijim potrošačkim grupama. Sa kvalitetnom analizom javnih izvora podataka, zajedno sa podacima iz anketa, možete svoje stranke upoznati do detalja.

 

«Ako je analiza izrađena na pravi način, može vam dati odgovore o ponašanju pojedinca, njegovim vrijednostima i o fazi života u kojoj se trenutno nalazi. Ove stvari nude bitne informacije o njihovim korisničkim potrebama.»

Sara von Schoultz, senior analitičarka u Bisnodeu

 

Navodimo 3 stvari koje vam mogu dati nagovještaj o sljedećoj kupovini stranke

Kupovna moć potrošača

Prihodi pojedinca često ne govore puno o njegovoj kupovnoj moći. Osoba sa godišnjom platom 36.000$, koja je upravo kupila kuću, nakon plaćanja računa vjerovatno u novčaniku ima manje novca nego osoba sa jednakom visinom plate, koja u istoj kući živi već 10 godina. Korištenjem podataka možete predvidjeti da li je kupovna moć cjelokupnog domaćinstva visoka ili niska.

Životna faza potrošača

U kojoj fazi života se nalazi vaša stranka? Danas 55-godišnjak može biti novopečeni otac ili djeda. Trenutna faza u njegovom životu određuje okvir njegovih interesa, a vama (ako taj okvir prepoznate) omogućuje da dobijete najviše strankine pažnje.

Sljedeća kupovina potrošača

Povezivanje velike količine današnjih podataka sa historijskim kupovnim običajima omogućava vam da izračunate vrijednost o budućoj kupovini pojedinačne stranke. Danas je moguće tvrditi da postoji, naprimjer, 70% vjerovatnoća da će se Erik u roku jedne godine preseliti u novu kuću, zbog čega će mu trebati hipoteka i novac za osiguranje nekretnine.