Klub Visokih peta u Čapljini

Čapljina

Nakon susreta u Mostaru Klub Visokih peta i dalje se druži sa poslovnim ženama Hercegovine. Ovoga puta susret je inicirao gradonačelnik grada Čapljina, dr. Smiljan Vidić, koji je uživao u društvu dama Hercegovačkog biznisa u prekrasnoj atmosferi Restorana Villa Rustica. Prisutnima su se predstavile kompanije CIRP, Lilium Digital, Kozmetika Afrodita, Vina Zadro, Colorscape i LB sa brendom My Lovely Bag, čija je direktorica Marija Perić donirala dio svojih prekrasnih kreacija u dobrotvorne svrhe.

 

 

Od ukupnog broja kompanija u BiH koje imaju ženu vlasnika ili menadžera, u Čapljini se nalazi 5,7% i one čine četvrtinu ukupnog broja Čapljinskih kompanija. Ostvarile su preko 58 miliona KM prihoda, više od 5,5 miliona dobiti i zapošljavaju 337 radnika, što je 20% ukupno zaposlenih u Čapljini, 22,5% ukupnih prihoda i 35% ukupne dobiti čapljinskih kompanija, prema Bisnode analizi rađenoj na osnovu završnih računa za 2018. godinu.Većina ovih kompanija su male i rade u oblasti trgovine, preko 38% a u prerađivačkoj industriji je nepunih 9% kompanija. 72% ih radi od 5 godina naviše što pokazuje njihovu stabilnost poslovanja.

Kada su u pitanju najveći u Čapljini među „ženskim“ kompanijama - po prihodu je Voće Gold d.o.o., po dobiti MN Sport d.o.o., po broju zaposlenih Beton-Perutina, po kapitalu Bregava d.d. a najveću vrijednost imovine imaju Vina Zadro d.o.o.

S obzirom na ovakve pokazatelje, nije ni iznenađenje što je gradonačelnik Čapljine inicirao poslovni susret žena Hercegovine upravo u Čapljini, jer kako je izjavio: „Ovo je prvi put u 11 godina da imam priliku da se obraćam skupu na kojem su samo žene, i to mi je veliko zadovoljstvo. Smatram da su žene puno odgovornije, radišnije i energičnije, i samim tim izuzetno uspješne u poslu“. Svoj stav o ovoj temi potvrdio je i izjavom da i u kompaniji kojoj je on na čelu radi više žena, nego je prosjek u takvim institucijama u FBiH. „Bez obzira da li ste u javnom ili privatnom sektoru, da li vodite male ili velike kompanije, samo nastavite“, završio je svoje obraćanje dr. Smiljan Vidić, gradonačelnik Čapljine.

O poslovanju svojih kompanija govorile su: Dijana Bošnjak, Centar za investicije i razvoj poduzetništva (CIRP), uspostavljenog s ciljem promicanja u prvom redu Hercegovine, kao poželjne investicijske destinacije predstavljanjem konkretnih investicijskih projekata i potencijala; Jasmina Šahinpašić i Sanja Sinanović predstavile su Lilium d.o.o., vodeću agencija za digitalni marketing u BiH, koja ima Google Partner status; Marija Perić, vlasnica i direktorica kompanije LB d.o.o. Tomislavgrad, kreatorka brenda My Lowely Bag koji je već osvojio tržište EU; te enologinja Zdravka Palameta koja je redstavila Vina Zadro, koji su 2017. na Londonskom Decanter World Wine Awards dobila dvije platinaste medalje za Žilavku CZ i Blatinu CZ, čime su ta dva vina postala najboljim vinima u regiji istočne i središnje Europe a Vilu Rusticu predstavila je Jelena Dragičević. Svojim proizvodima sve prisutne dame je obradovala Kozmetika Afrodita d.o.o. vodeća slovenska kozmetička kuća koja visokokvalitetnim kozmetičkim proizvodima i uslugama već više od 46. godina dosljedno zadovoljava želje, potrebe i očekivanja svojih korisnika, vjerujući da važan dio ljepote dolazi iznutra, što izražava i korporativni slogan: Lijep u svojoj koži.

„Radujemo se pozitivnim utiscima učesnica u Čapljini, jer je takva reakcija sa dosadašnjih susreta bila razlog da krenemo sa Klubom po čitavoj BiH. Sad smo već drugi put u Hercegovini, a poslije ljetnih praznika planiramo i Banja Luku, tako da se mreža kontakata sve više širi, što je i cilj ovog poslovnog networking eventa“, dodala je direktorica Bisnode BH Zlata Mulać Jagličić.

 

Slike