Podaci se mogu analizirati iz bilo kojih razloga, a nije neuobičajeno da organizacije imaju različite nivoe zrelosti u načinu na koji postupaju s podacima. Prediktivna analitika predstavlja treći od četiri koraka u modelu zrelosti analitike. U prvom koraku, pod nazivom reaktivna ili deskriptivna analitika, fokus je na razumijevanju onoga što se dogodilo. Sljedeći korak, proaktivna ili dijagnostička analitika, traži odgovore zašto se nešto dogodilo. Nakon toga, spremni ste za prediktivnu analitiku - predviđanje šta će se sljedeće dogoditi. U posljednjem koraku, preskriptivnoj analitici, moći ćete (barem teoretski) koristiti ove analitike kako biste odredili koje odluke trebate donijeti kako biste postigli željene rezultate.
Pomoću prediktivne analitike, Bisnode može prepoznati odnos između vaših postojećih kupaca i kategorija proizvoda i usluga te predvidjeti vjerovatnoću da neko ko je kupio ponudu A kupi ponudu B ili C. Također vam možemo pomoći da izdvojite svoje najprofitabilnije kupce, a zatim da identificirate slične grupe za cilj i odredite vjerovatnoću kupovine u određenom vremenskom okviru.
Također, možemo analizirati događaje koji pokreću potrebu za vašim proizvodima i uslugama, te odrediti kojim redoslijedom i u kojim vremenskim razmacima će proizvodi biti kupljeni. Prediktivna analitika pomaže vam razviti strategije i taktičke i operativne procese kako biste iskoristili svoje prilike na tržištu.