Upotrijebite prediktivnu analitiku da biste identifikovali mogućnosti za rast

Povećajte prihod uz pomoć marketinga i prodaje na bazi okidača

Kontakt
check_fat_green.png

Pojednostaviti glavni proces uz marketing na bazi okidača

check_fat_green.png

Poboljšati stope konverzije tako što ćete kontaktirati korisnike u pravo vrijeme

check_fat_green.png

Povećati profitabilnost kroz uvid u sljedeću kupovinu kupca

Predvidite sljedeću kupovinu vašeg kupca

Predvidite sljedeću kupovinu vašeg kupca

Sva preduzeća znaju da njihova ponuda mora biti usmjerena na jednu ili više dobro definiranih grupa. Problem je u tome što tradicionalne varijable ciljne grupe više nisu dovoljno tačne. Dob, spol, adresa i prihod ne govore dovoljno o potrebama i sklonostima pojedinca. Isto važi i za preduzeća: sektor, broj zaposlenika i prošlogodišnji rezultati ne daju adekvatne informacije o tome koje su potrebe preduzeća upravo sada.

Izazov je osigurati vašoj organizaciji prodaje kvalitativne kontakte. Zauzvrat, prodajni predstavnici suočavaju se sa zastrašujućom zadaćom identificiranja potencijala u svakom kontaktu, dok istovremeno paze na postojeće kupce kako bi oni kupili više. Prediktivna analitika događaja (okidača) koji prethode kupovini od vašeg preduzeća omogućava vam da znate koja će ciljna grupa kupiti i kada će ga kupiti. To vam omogućava da predstavite relevantne ponude u pravo vrijeme - prije svojih konkurenata.

Naše prediktivne analize ne zasnivaju se samo na historijskim podacima kupaca. Mi prikupljamo podatke iz mnogo različitih izvora prema varijablama koje su najvažnije za vaše preduzeće. Kada jednom identificiramo značajne okidače za vaše poslovanje, moguće je predvidjeti vjerovatnoću da će kupci kupiti određeni proizvod ili uslugu u određenom periodu.

Prediktivna analitika pomaže vam u razvoju poslovnih strategija i taktičkih i operativnih procesa za pametnije poslovanje.

Maksimizirajte tačnost u vašem istraživanju

Maksimizirajte tačnost u vašem istraživanju

Prediktivna analiza predviđa sljedeću kupovinu vašeg kupca

  • Istaknite kada kupac ima potrebu za vašim proizvodima i uslugama.
  • Razvijte svoje kampanje segmentiranjem kupaca na bazi specifičnih događaja (okidača).
  • Optimizirajte razvoj poslovanja izračunavanjem vjerovatnoće da će kupac kupiti.
Povećajte stope konverzije s efektivnim procesima kontakata

Povećajte stope konverzije s efektivnim procesima kontakata

Marketing na bazi okidača omogućava automatizaciju

  • Povećajte ROI (return of investment - povrat ulaganja) vašeg marketinškog odjela s relevantnijom komunikacijom s kupcima.
  • Napravite relevantne i profitabilne marketinške kampanje s boljim razumijevanjem potreba primatelja.
  • Povećajte stabilnost u vašim prodajnim i marketinškim aktivnostima pomoću automatiziranog marketinga.
Podstaknite prodaju s pravim vremenom

Podstaknite prodaju s pravim vremenom

Prepoznajte potrebe kupaca kroz okidače

  • Poboljšajte vrijeme u prodajnom procesu razumijevanjem događaja koji dovode do potreba za kupovinom.
  • Povećajte vjerovatnoću prodaje putem personaliziranja ponude kupcu.
  • Izradite relevantne kampanje prilagođene okviru kupovine kupca.

Podaci se mogu analizirati iz bilo kojih razloga, a nije neuobičajeno da organizacije imaju različite nivoe zrelosti u načinu na koji postupaju s podacima. Prediktivna analitika predstavlja treći od četiri koraka u modelu zrelosti analitike. U prvom koraku, pod nazivom reaktivna ili deskriptivna analitika, fokus je na razumijevanju onoga što se dogodilo. Sljedeći korak, proaktivna ili dijagnostička analitika, traži odgovore zašto se nešto dogodilo. Nakon toga, spremni ste za prediktivnu analitiku - predviđanje šta će se sljedeće dogoditi. U posljednjem koraku, preskriptivnoj analitici, moći ćete (barem teoretski) koristiti ove analitike kako biste odredili koje odluke trebate donijeti kako biste postigli željene rezultate.

Pomoću prediktivne analitike, Bisnode može prepoznati odnos između vaših postojećih kupaca i kategorija proizvoda i usluga te predvidjeti vjerovatnoću da neko ko je kupio ponudu A kupi ponudu B ili C. Također vam možemo pomoći da izdvojite svoje najprofitabilnije kupce, a zatim da identificirate slične grupe za cilj i odredite vjerovatnoću kupovine u određenom vremenskom okviru.

Također, možemo analizirati događaje koji pokreću potrebu za vašim proizvodima i uslugama, te odrediti kojim redoslijedom i u kojim vremenskim razmacima će proizvodi biti kupljeni. Prediktivna analitika pomaže vam razviti strategije i taktičke i operativne procese kako biste iskoristili svoje prilike na tržištu.

Podaci o događajima koji prethode kupovini od vašeg preduzeća ili potrebi za vašim uslugama, mogu vam olakšati komunikacijske napore i automatizirati vaše marketinške aktivnosti. Bisnode vam može pomoći da prepoznate kako započinje putovanje vašeg kupca i u kojoj tački i u kojim kanalima postižete najveće rezultate u komunikaciji s kupcima.

Okidač za privatnog kupca može biti kupovina nove kuće ili rođenje djeteta. Primjeri okidača među preduzećima uključuju uvođenje inozemnog kapitala, otvaranje nove podružnice ili dobivanje novog izvršnog direktora.

Također, možemo upotrijebiti prediktivnu analitiku kako bismo identificirali koji će vaši kupci vjerovatno izvršiti kupovinu tokom određenog perioda. Na osnovu tih informacija, tada možete komunicirati s njima u trenutku kada se njihova potreba pojavi. 

Saznajte više o marketingu na bazi okidača

Sposobnost kombiniranja internih, vlasničkih podataka o kupcima i transakcijama s pouzdanim i kvalitetnim vanjskim podacima ključ je uspješnog poslovnog razvoja. Bisnode provodi kontinuirane analize za klijente širom Evrope i ima veliko iskustvo u razvoju modela analize zasnovanih na specifičnim poslovnim izazovima.

Bisnode prikuplja i obrađuje podatke od 1800-ih i provodi prediktivne analize od 1960-ih. U Bisnodeu, 300 analitičara rade na kontinuiranoj provjeri i osiguranju kvaliteta podataka iz stotina različitih izvora. To znači da uvijek možete biti sigurni da je podrška koju ste dobili pouzdana i tačna.

Vaša se baza kupaca stalno mijenja. Novi kupci dolaze, a drugi ostaju, što znači da se profili vaših kupaca mogu mijenjati iz dana u dan. Važno je da se odluke koje donosite uvijek zasnivaju na tačnim i ažuriranim informacijama.

Možete odabrati da se pretplatite na redovna ažuriranja i da vam se datoteke šalju ili povezati svoje sisteme s našim za integrirana ažuriranja, naprimjer, vaših CRM alata ili ERP sistema.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started Module