Povećajte lojalnost kupaca

Povećajte prodaje postojećim klijentima

Kontakt
checkmark.svg

Povećajte svoj potencijal za dodatnu prodaju uz jasan pregled baze Vaših klijenata

checkmark.svg

Povećajte konkurentnost prepoznavanjem Vašeg udjela u poslovanju klijenta

checkmark.svg

Pojednostavite Vaše procese u poslovanju putem pametnih analiza

Brinite o svojim klijentima

Brinite o svojim klijentima

Dokazano je da pronalaženje novih klijenata košta više nego zadržavanje postojećih klijenata. Zbog toga je važno shvatiti ko su vaši najbolji klijenti danas kao i koji potencijal imaju da troše više i postanu vaši najbolji klijenti sutra. Drugim riječima, gdje je potencijal da se dobije veći udio potrošnje klijenta.

Za mnoge kompanije, dobivanje jasne slike o potencijalu vaše baze klijenata predstavlja izazov. Znate koliko vaši klijenti kupuju od vas, ali da biste tačno protumačili situaciju, trebate informacije na tržištu, koliko klijenti ukupno troše i koliko klijenti kupuju od drugih dobavljača.

Bisnode analiza vrijednosti potrošača omogućuje vam da identificirate svoje najlojalnije klijente i klijente koji imaju najveći neiskorišteni potencijal. 

Povećajte rast tako što ćete uspješno brinuti o svojim klijentima.

Povećajte rast tako što ćete uspješno brinuti o svojim klijentima.

Dajte prednost svojim prodajnim i marketinškim aktivnostima na efikasniji način

  • Otkrijte prodajne mogućnosti koje nisu pokrivene tako što ćete pratiti svoj udio u ukupnom kupovnom potencijalu klijenata.
  • Raspodijelite prave resurse tako što ćete kategorizirati klijente na osnovu stvarne kupovine i kupovnog potencijala.
  • Pojednostavite proces kreiranja prognoza prihoda tako što ćete pratiti potencijal u vašoj bazi klijenata.

 

Dajte prednost klijentima s potencijalom

Dajte prednost klijentima s potencijalom

Izgradite lojalnost tako što ćete identificirati vaš udio u potrošnji klijenta

  • Njegujte odnose i prilagodite svoj nivo usluga za lojalne klijente gdje imate veliki udio u ukupnim troškovima klijenta.
  • Identificirajte klijente s velikim potencijalom za razvoj da biste shvatili njihove potrebe.
  • Prilagodite kampanje tako što ćete razlučiti stvarne kupovine klijenata od vašeg udjela u njihovim ukupnim kupovinama.

 

Razvijte strategiju rasta sa analizom koju pokreću podaci

Razvijte strategiju rasta sa analizom koju pokreću podaci

Povežite vlastite informacije o klijentima s kvalitetnim podacima

  • Povećajte svoj udio strateških poslovnih dogovora s relevantnom podrškom zasnovanom na preciznim kvalitetnim podacima iz Bisnodea.
  • Koristite prilagođene modele za analizu korištenjem kombinacije internih i eksternih podataka.
  • Kreirajte efikasne strategije zasnovane na vlastitim analizama ili uz podršku Bisnode analitičkih stručnjaka.

 

S bogatom podrškom donošenju odluka, možete biti sigurni da donosite informirane i pouzdane odluke. Kombinirajte vlastite informacije o klijentima sa Bisnode visokokvalitetnim podacima da napravite efikasne modele za analizu zasnovane na vašim posebnim poslovnim izazovima.

Analiza udjela u ukupnim troškovima klijenta je uvijek jedinstvena i zasnovana na tržišnim uslovima vaše kompanije i potencijalu u vašem portfelju klijenata. Kombiniranje vlastitih podataka o klijentima i njihovim transakcijama s visokokvalitetnim eksternim podacima je ključ uspješnog poslovnog razvoja.

Bisnode trenutno provodi analize za klijente širom Evrope i imamo veliko iskustvo u razvoju modela za analizu zasnovanih na specifičnim poslovnim izazovima. Mi prikupljamo i obrađujemo podatke od 1800. god. a prediktivne analize od 1960. god. Bisnode zapošljava 300 analitičara koji stalno potvrđuju i kontroliraju podatke iz stotina različitih izvora. Ovo osigurava da podrška procesu donošenja odluka koju dobijate uvijek bude pouzdana i tačna.

Naši analitičari mogu vam pomoći da identificirate koje podatke trebate i da ih tumače da bi osigurali da dobijete odgovore koje trebate na vaša specifična pitanja.

Vaša baza klijenata se stalno mijenja kako novi klijenti dolaze a drugi odlaze. Kontakt detalji klijenata se također mijenjaju s vremena na vrijeme, kao i njihove potrebe. Sve ovo znači da podatke u vašim sistemima treba konstantno ažurirati da bi se izbjegle netačnosti koje bi mogle dovesti do pogrešnih odluka.

Možete odabrati da se pretplatite na redovna ažuriranja, da vam se šalju spisi ili da se vaši sistemi povežu s našim radi integriranog ažuriranja, naprimjer, vaši CRM alati ili ERP sistemi.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?