Imajte uvid u korisničko iskustvo i zadovoljstvo kupaca

Spriječiti gubitak kupaca

Kontakt
check_fat_green.png

Izbjeći gubljenje kupaca prepoznavanjem historijskih uzoraka

check_fat_green.png

Povećati profitabilnost i zadržati više kupaca

check_fat_green.png

Povećati životni vijek kupca poboljšavajući lojalnost kupaca

Bolji i dugotrajniji odnosi s kupcima

Bolji i dugotrajniji odnosi s kupcima

U nekim sektorima gubitak klijenata, ili "odljev", iznosi čak 40 posto godišnje. To se posebno odnosi na sektore u kojima je konkurencija žestoka i gdje je lako mijenjati ​​dobavljače, kao što je to u telekomunikacijskom sektoru. Mnoga preduzeća su toliko zauzeta prepoznavanjem i privlačenjem novih kupaca da ne shvataju da je jednako važna poslovna strategija smanjivanje gubitka kupaca i povećavanje životnog vijeka svakog kupca.

Trošak privlačenja novog kupca može biti pet puta veći od troškova zadržavanja postojećeg kupca.  Kada izgubite kupca, važno je razumjeti koja vrsta kupaca odlučuje otići i zašto, kako bi se smanjio rizik da se to ponovi. Analiza odljeva kupaca može vam dati odgovore na ova pitanja, pružajući jasniji pregled rizika među vašim postojećim kupcima i kojim vrstama kupaca biste trebali dati prioritet u budućim planiranjima.

Strateškim radom s uvidima u to koji će kupci vjerovatno otići, a koji su najprofitabilniji tokom vremena možete prilagoditi komunikaciju i ponudu za uspostavljanje dugoročnog odnosa s profilima kupaca koji imaju najveću životnu vrijednost kupca (customer lifetime value - CLV).

Povećati profitabilnost smanjujući odljev kupaca

Povećati profitabilnost smanjujući odljev kupaca

Utvrditi varijable koje utječu na odljev

  • Predvidjeti rizik od gubitka kupaca identificirajući karakteristike grupa koje nestaju iz vaše baze kupaca.
  • Spriječiti odljev kupaca razumijevanjem događaja koji uzrokuju napuštanje.
  • Razviti strategije za privlačenje profila kupaca koji imaju potencijal za dugotrajne odnose s kupcima.
Pojednostaviti poslovanje s povećanom vrijednosti za životni vijek kupca

Pojednostaviti poslovanje s povećanom vrijednosti za životni vijek kupca

Povećati sistem lojalnosti za duže odnose s kupcima

  • Stvarati dugotrajne odnose s kupcima s odgovarajućom i prilagođenom komunikacijom.
  • Povećati prihod sve češćom prodajom lojalnim kupcima.
  • Poboljšati životni vijek kupca prilagođavanjem vaše strukture ponude za redovne kupovine.

Tradicionalne analize odljeva kupaca nastoje pokazati razloge zbog kojih kupci odluče prekinuti odnos, ali rijetko pravovremeno da bi preduzeće moglo reagirati i spriječiti kupca da ga napusti. Pomoću prediktivne analize možete dobiti informacije na vrijeme da biste prilagodili komunikaciju, korisničku službu i ponude kako biste zadovoljili potrebe vaših kupaca, čime se minimizira rizik da će oni prekinuti svoj odnos s vama. 

Što ste bolji u praćenju odljeva i njegovih razloga, to bolje možete pomoći novim kupcima da nastave sa vašim proizvodima i uslugama i minimizirati razloge za odlazak od samog početka.

Bisnode ima strukturirane podatke koji su vam potrebni za integraciju s vašim vlastitim internim podacima i mogućnost uključivanja nestrukturiranih podataka za identifikaciju varijabli koje utječu na odljev kupaca u vašem poslovanju.

Dopunske vanjske informacije uključuju podatke za privatne kupce i preduzeća. Bisnode osigurava kvalitet tih podataka kako biste bili sigurni da se vaše odluke zasnivaju na tačnim informacijama. 

Bisnode prikuplja i obrađuje podatke od 1800-ih i provodi prediktivne analize od 1960-ih. U Bisnodeu, 300 analitičara rade na kontinuiranoj provjeri i osiguranju kvaliteta podataka iz stotina različitih izvora.  To znači da uvijek možete biti sigurni da je podrška za odluku koju ste dobili pouzdana i tačna.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started Module