Povećana mobilnost i raznovrsnije porodične strukture modernog sveta zahtevaju sposobnost predviđanja ponašanja i pokretača. Razumevanje modernog društva je postalo sasvim kompleksno i zbog toga zahteva nove alate. Bisnode Kollektion analizira moderne porodice i društvo na potpuno novi način, zahvaljujući pristupu velikim količinama informacija i iskustava, što dovodi do jedinstvenog uvida kroz pametne analize. Bisnode Kollektion opisuje, jasno i jednostavno, moderna tržišta i ciljne grupe na osnovu njihovih obrazaca potrošnje, vrste domaćinstva u kojem žive, njihovih hobija, vrednosti i dela zemlje u kojem žive. Ovi analizirani podaci se dodaju vašim postojećim podacima da bi se kreirali obogaćeni profili klijenata, što vam pomaže da precizno odredite trenutak kada klijent uđe u potrošački ciklus.
Bisnode Kollektion polazi od tri nivoa uvida: Pojedinac, Domaćinstvo i Geografija, koji su zasnovani na velikim količinama informacija iz velikog broja različitih izvora. Posmatrajući životne faze, ponašanje pri kupovini i periode kupovine, možemo oživeti uvid u vaše ciljane klijente.