Segmentacija i prepoznavanje mogućnosti

Razvijte strategije uz potpuno razumijevanje tržišta

KONTAKT
check_fat_green.png

Kreirajte pametne strategije korištenjem prilagođenih analiza i ključnih brojki

check_fat_green.png

Poboljšajte Vaš marketing kroz sposobnost da personalizirate ponude

check_fat_green.png

Razvijte posao uz pomoć relevantnih modela za segmentaciju

Uvid za povećani potencijal na tržištu

Uvid za povećani potencijal na tržištu

Osnovni preduvjet za uspješno poslovanje je sposobnost da razumijete svoje klijente, njihova ponašanja i potrebe. U našem svijetu koji se brzo mijenja taj zadatak može biti teži nego ikad, ali sposobnost izgradnje strategija zasnovanih na vrijednosnom uvidu u Vaše tržište i klijente je sada od ključne važnosti za poslovanje bilo koje organizacije. Ako prepoznate gdje se nalazi potencijal, među i postojećim i mogućim klijentima, možete se fokusirati na klijente s najvećom kupovnom moći i potencijalom kroz relevantne kanale.

Bisnode Vam pomaže da analizirate klijente i mogućnosti tokom životnog ciklusa klijenta. Uz povećano razumijevanje tržišta i Vaših postojećih klijenata, prepoznajemo relevantne segmente kako bismo Vam pomogli da kontaktirate nove klijente. To Vam omogućuje da potaknete rast i povećate profitabilnost.

Prepoznajte potencijal za proširenje prilika

Prepoznajte potencijal za proširenje prilika

Razvijte Vaš posao pod vlastitim uvjetima

  • Precizno definirajte ciljane publike uz pomoć alata za pametni odabir i iskusnih analitičara.
  • Pojednostavite svoje poslovanje putem relevantne segmentacije.
  • Povećajte vrijednost klijenata uz korisne modele segmentacije.
Usmjerite i pojačajte svoj marketing

Usmjerite i pojačajte svoj marketing

Povećajte tačnost uz relevantne podatke

  • Efektno razvijajte prave odnose s klijentima uz dubinske analize i pametne kombinacije Vaših i podataka koje nudi Bisnode.
  • Stvorite prilike za kontaktiranje potencijalnih klijenata definiranjem Vaših segmenata na pojedinačnom nivou.
  • Pojednostavite svoje resurse i marketing fokusiranjem na specifične grupe klijenata, poput onih s najvećom kupovnom moći i potencijalom za kupovinu.

Segmentacija se može zasnivati na bilo kakvim parametrima, kao što su potrebe, vrijednosti, stavovi, ponašanja ili demografski podaci. U zavisnosti od Vašeg cilja, kako planirate koristiti segmentaciju i kako izgledaju Vaši podaci o klijentima, stvaramo modele koji su krojeni prema Vašim jedinstvenim potrebama i situacijama. Bisnode pruža prilagođene analize. To Vam omogućuje dublje razumijevanje Vaših klijenata zasnovano na parametrima koji su relevantni Vama i osigurava da posjedujete alate za razvoj i implementiranje strategija.

Segmentacija Vam olakšava da prepoznate Vaše najbolje klijente, koji klijenti iskazuju potencijal, na kojima treba poraditi kako biste ih zadržali, a koji Vam ne donose profit. To Vam omogućuje alat za izgradnju Vaše baze podataka klijenata i kreiranje prioriteta među Vašim klijentima. Također Vam pomaže da prepoznate stepene i kriterije za njihovu klasifikaciju, kao što su grupe »zlatnih«, »srebrnih« i »brončanih« klijenata. To Vam omogućuje da poboljšate i pojednostavite Vaše aktivnosti prodaje i marketinga kontaktiranjem Vaših klijenata i mogućih klijenata uz relevantne ponude i aktivnosti.

Čak i ako posjedujete određeno znanje i razumijevanje Vaših klijenata, ponekad je potrebno da znate više. Postavljenjem određenih pitanja putem dobro strukturirane ankete tržišta, možete donositi poslovne odluke koje se zasnivaju na vrijednim informacijama iz odgovora učesnika. To Vam omogućuje da poboljšate kvalitet ponude Vaše kompanije, smanjite troškove i povećate prodaju.

Bisnode prilagođava online i telefonske ankete kako bi Vam pružio odgovore na pitanja kao što su:

  • Šta klijenti misle o proizvodu koji ste predstavili?
  • Jesu li klijenti zadovoljni uslugom?
  • Kako se stepen zadovoljstva klijenata razvio tokom vremena?
  • Koje proizvode klijenti žele vidjeti u Vašoj online trgovini?
  • Kako klijenti vide Vašu kompaniju u odnosu na konkurenciju?
  • Da li Vaši klijenti imaju zahtjeve koji se tiču Vaših proizvoda?

Dobro izvršena anketa Vam pruža dobru osnovu pri odlučivanju kako biste ispunili sve moguće potrebe klijenata u budućnosti.

Bisnodeova Pojednostavljena poslovna analiza Vam omogućava pristup jedinstvenom modelu analize koji Vam omogućava da pratite i mjerite konkurentnost i rast kompanije, sektora, regije ili grada. Rast se mjeri kroz povećanje ukupne dodane vrijednosti, odnosno prodaja minus kupovina. Potom izračunavamo konkurentnost poređenjem troškova osoblja i osnovnih troškova sa ovom ukupnom dodanom vrijednošću. Naši iskusni analitičari pripremaju jasne i koncizne grafike koji mapiraju i prepoznaju trendove tokom vremena za cjelokupna općinska, regionalna i nacionalna tržišta. Također možete vidjeti razvoj u odjelima Vaše kompanije, i među konkurentima, klijentima i dobavljačima. To Vam omogućuje uvid za postavljanje ciljeva, razvoj strategije i poslovno planiranje kao i vrijedne informacije pri donošenju odluka.

Naše partnerstvo s kompanijom Dun & Bradstreet Vam pomaže da otkrijete poslovni potencijal u Vašem segmentu na globalnom tržištu, provodite ciljane marketinške kampanje i izgrađujete baze podataka o mogućnostima na nekom međunarodnom tržištu. Uz stalno ažurirane informacije iz najveće svjetske korporativne baze podataka, o 265 miliona kompanija iz 30.000 izvora, imat ćete podatke potrebne da donesete osnovane poslovne odluke. Sva poslovna tijela u bazi podataka posjeduju jedinstveni broj D&B D-U-N-S® koji omogućuje pristup strukturiranim podacima i informacijama o povezanosti poslova u svijetu. To Vam pomaže da prepoznate prilike za prodaju potencijalnim klijentima koji su u istoj korporativnoj grupi kao i Vaši postojeći klijenti i da usmjerite izvore prodaje ka onima s najvećim potencijalom.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started Module