Segmentacija se može zasnivati na bilo kakvim parametrima, kao što su potrebe, vrijednosti, stavovi, ponašanja ili demografski podaci. U zavisnosti od Vašeg cilja, kako planirate koristiti segmentaciju i kako izgledaju Vaši podaci o klijentima, stvaramo modele koji su krojeni prema Vašim jedinstvenim potrebama i situacijama. Bisnode pruža prilagođene analize. To Vam omogućuje dublje razumijevanje Vaših klijenata zasnovano na parametrima koji su relevantni Vama i osigurava da posjedujete alate za razvoj i implementiranje strategija.
Segmentacija Vam olakšava da prepoznate Vaše najbolje klijente, koji klijenti iskazuju potencijal, na kojima treba poraditi kako biste ih zadržali, a koji Vam ne donose profit. To Vam omogućuje alat za izgradnju Vaše baze podataka klijenata i kreiranje prioriteta među Vašim klijentima. Također Vam pomaže da prepoznate stepene i kriterije za njihovu klasifikaciju, kao što su grupe »zlatnih«, »srebrnih« i »brončanih« klijenata. To Vam omogućuje da poboljšate i pojednostavite Vaše aktivnosti prodaje i marketinga kontaktiranjem Vaših klijenata i mogućih klijenata uz relevantne ponude i aktivnosti.