Ako radite u direktnom oglašavanju, telemarketingu, planiranju kampanja ili prodaja, Bisnode ima veliki broj provjerenih usluga i alata za ciljanje. Uz pristup informacijama i kontaktnim podacima za više od 1 miliona kompanija i radnih mjesta i 1,8 miliona ključnih profesionalaca u poslovnoj zajednici, dajemo Vam alate da ostvarite svoj cilj. U to spada pronalaženje pravih kanala, što znači ne samo osiguravanje da kanal funkcionira, već i da će rezultirati odgovorom od klijenta. Pomažemo Vam da pronađete Vaše ciljane publike i potencijalne klijente i osiguravamo da odabirete relevantne ciljeve i kanale putem pristupanja različitim varijablama za odabir. Putem nadzora nad Vašim odabranim ciljanim grupama uvijek ćete znati kad se relevantne informacije mijenjaju, kao osnivanje ili likvidacija kompanije ili smjena ključnog direktora. Tako ćete imati pristup tačnim imenima, titulama i adresama kako biste razvili efikasan direktni marketing.
Primjeri varijabli za odabir koje nudi Bisnode:
Opisne
- Sektor
- Broj zaposlenika
- Pozicija
- Geografija
- Pravna forma
- Dio korporativne grupe
Finansijske
- Prihod
- Prognoza rasta
- Rizik
- Promjena u profitima
- Promjena u prihodima
- Vlasnički kapital
- Omjer kapitala/sredstava
- Rejting
Koji se odnose na dešavanja
- Imenovanje novog generalnog direktora
- Pripajanje/akvizicija
- Promjena adrese
- Nova kompanija
Ako biste radije odredili vlastite kriterije za odabir, imamo razvijen alat i za to. Kako biste eksperimentirali s Vašim odabirom i odmah vidjeli raspon Vaše potencijalne ciljane grupe, posjetite www.dmurval.se