Kakav je kvalitet podataka u vašem direktoriju za klijente? Ovo može biti teško pitanje ali ne brinite, niste sami - veliki broj kompanija ima problem sa istim izazovima. Ono što mi znamo je da je skoro 40 posto podataka o korisnicima u direktorijima švedskih kompanija netačno ili nepotpuno. Svake godine, skoro 25 posto podataka u tipičnoj bazi podataka o klijentima se mijenja, što znači da je za isti postotak smanjena tačnosti vaših CRM aktivnosti.
Tačni podaci jedan su od najvažnijih faktora uspješnosti za marketing i prodaje. Pogrešne osnovne informacije ne vode samo do donošenja pogrešnih odluka, već rezultiraju marketinškim i prodajnim aktivnostima koje ne postižu svoj puni potencijal. Ovo može značiti da je loš kvalitet podataka veoma skup problem.
Provođenjem detaljne analize trenutnog stanja podataka o Vašim klijentima, Bisnode osigurava tačne i korisne informacije koje će Vam poboljšati poslovanje.