Voice of the Customer

Kontakt

Istraživanje zadovoljstva kupaca u stvarnom vremenu

Današnja poduzeća znaju tačno koliko je važno koncentrirati se na iskustvo kupca u izgradnji lojalnosti, povećanju profitabilnosti i povećanju poslovanja. Izazov je pronaći efektne načine prikupljanja, sastavljanja i tumačenja mišljenja kupaca i omogućiti im da čine osnov za promjenu. Susret sa ovim izazovom zahtijeva efikasan alat za istraživanje zadovoljstva kupaca.
Poduzeća koja znaju šta njihovi klijenti misle o njima bolje su opremljena za razvoj svog rada s korisničkim iskustvom (CX) i zadovoljstvom kupaca. Ali to nije sve. Sada je moguće kombinirati mišljenja korisnika sa informacijama iz vaših poslovnih sistema, kao što su kretanje troškova za određeno poslovno područje, prodaja u određenoj trgovini ili kontakt sa određenim zaposlenikom u centru za korisničku službu. Rad sa CX postaje strateško pitanje za cijelo poslovanje i kako bi postali firma s fokusom na klijentu.
S Bisnode Voice of the Customer saznajte šta vaši klijenti misle o vama - u stvarnom vremenu - i to jednostavno mogu povezati s vlastitim podacima o poduzeću. To omogućuje brzo djelovanje, povećanje napora prema boljem zadovoljstvu korisnika te povećanje profitabilnosti.

Razvijte svoje poduzeće i slušajte svoje klijente

Razvijte svoje poduzeće i slušajte svoje klijente

Postanite profitabilno poduzeće s jasnim fokusom na kupce

  • Povećajte profitabilnost prikupljanjem i analizom očekivanja, preferencija i povratnih informacija vašeg kupca.

  • Podstaknite dodatnu prodaju putem jačanja odnosa s klijentima i povećanja lojalnosti.

  • Identificirajte nove poslovne prilike kombiniranjem podataka o poduzeću i povratnim informacijama kupaca.

  • Stvorite još bogatiji uvid u mišljenja klijenata putem brzih anketa koje pretvaraju nestrukturirane tekstualne podatke u uvide koji se mogu analizirati i na koje možete utjecati.

Pobijedite konkurenciju sa efektnim spoznajama

Pobijedite konkurenciju sa efektnim spoznajama

Razvijte odnose s kupcima i izgradite lojalnost

  • Ojačajte svoju konkurentnost slušajući i ispunjavajući želje kupaca.

  • Istaknite se od konkurenata brzo djelujući na negativne i pozitivne povratne informacije.

  • Razvijte svoj CX sistem kontinuiranim i redovnim provođenjem anketa klijenata.

Ojačajte svoje unutrašnje napore kako biste poboljšali iskustvo korisnika

Ojačajte svoje unutrašnje napore kako biste poboljšali iskustvo korisnika

Aktualizirajte napore s mjerljivim ciljevima za cijelu organizaciju

  • Unaprijedite prodajne procese postavljanjem mjerljivih ciljeva za svoje zaposlenike.

  • Povećajte motivaciju svojih zaposlenika brzo prenoseći povratne informacije nakon susreta s kupcima.

  • Razvijte svoj CX sistem identificirajući trendove i promjene u povratnoj informaciji kupaca.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started VotC