Portfolio Intelligence

Portfolio Intelligence je poslovna analitika sa sadržajem.

Poštovani korisnici!
Nadogradnja sistema ometaće pristup Bisnode rješenjima od petka, 15.11.2019. Do nedjelje 17.11.2019.
Hvala na razumijevanju.
Vaš Bisnode

 

Portfolio Intelligence je inovativan, sveobuhvatan, jednostavan, pouzdan analitički alat za svakodnevno praćenje, kvalitetnu sistemsku analizu i dubinski pregled portfolija Vaših kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Odluke donosimo svakodnevno. Da bi bile što mudrije, važno je da se temelje na sveobuhvatnoj analizi kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Jednostavna i sistematična analiza

Uz Portfolio intelligence kreirajte pojedinačne portfolije kupaca ili dobavljača, pratite konkurenciju ili potencijalne klijente, a sve obavijesti poslovnim promjenama kod subjekata u portfoliju stižu direktno na Vašu e-mail adresu.

Pratite poslovanje subjekata na 4 tržišta regije

Portfolio Intelligence sadrži bazu poslovnih subjekata iz 4 zemlje – na raspolaganju su Vam podaci za poslovne subjekte iz BiH, Hrvatske, Slovenije te Srbije.

Smanjite rizik poslovanja

Podaci se ažuriraju svakodnevno te Vam na raspolagnju stoje najrelevantnije informacije o svim važnim promjenama u poslovanju. Tu je i bonitetna ocjena kao dodatni pokazatelj koji osigurava adekvatno upravljanje rizicima.

Dubinski segmentirajte tržište i iskoristite njegov puni potencijal

Portfolio intelligence olakšava planiranje prodajnih aktivnosti, dubinsku analizu tržišta te jednostavnu i preciznu (mikro) segmentaciju. Takođe moguće je identificirati ona tržišta koja najviše obećavaju.

 

Marketing stručnjaci često se susreću sa problemima kao što su mali budžet, izračun povrata uloženih sredstava u marketing (ROMI), segmentacija klijenata, prikupljanje kontakata, upravljanje sa različitim segmentima klijenata, nadzor konkurencije te prepoznavanje pravih i učinkovitih marketinških aktivnosti.

Sadržaj koji je kreiran putem Portfolio Intelligence alata moguće je dijeliti između korisnika, komunikacija između odjela je poboljšana, a svi su odjeli su dobro obaviješteni i uključeni u marketinške aktivnosti.

Primjeri upotrebe za marketing

Želite da prodrete na novo strano tržište.

  • Uvozite svoj postojeći spisak stranaka.
  • PI prepoznaje karakteristike Vaših postojećih stranaka.
  • Jednim klikom upotrijebite te karakteristike za novo ciljno tržište.
  • Napravite mikro-segmente na osnovu kriterija.
  • Pronađite kontaktne informacije.

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – stranke, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske delatnosti itd.

  • Uvozite jedan ili više portfolija postojećih partnera.
  • PI vas obavještava o važnim promjenama u izabranim portfolijima.

Prodajne aktivnosti želite da prilagodite budućem ponašanju svojih postojećih stranaka (npr. podsticati nadogradnju/unakrsnu prodaju, spriječiti odlazak stranaka…).

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • PI podražava posebno prilagođene sisteme pokazatelja na osnovu kojih prepoznajete stranke sa najvišim/najnižim potencijalom i stranke sa rizikom za odlazak te im prilagođavate marketinško komuniciranje.

Želite da unaprijedite komunikaciju sa prodajnim odjelima da biste brzo i efikasno prilagodili marketinške aktivnosti (s obzirom na povratne informacije iz prodaje).

  • PI omogućava oblikovanje zajedničkih različitih korisnika kojima trebaju određene informacije – savršeno za međusobnu komunikaciju između prodaje i marketinga.
  • Objavom poruka u PI svim korisnicima u grupi efikasno posredujete najnovije informacije (povezivanje s prodajom!).

Omogućava upravljanje odnosima s klijentima i poslovnim partnerima, svakodnevno praćenje, kvalitetnu sistemsku analizu i dubinski pregled portfolija Vaših kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Vrhunski alat za sveobuhvatan pregled troškova, partnera, dobavljača i konkurencije.

Mala i srednja preduzeća često su suočena s problemima naplate potraživanja, pravilnog izbora kratkoročnog načina financiranja, problema pristupa i nedostatka informacija koje onemogućava izvještavanje na što utiču i neažurni podaci. Također, potrebno je uložiti velike napore kako bi se zadržali postojeći klijenti i održavala prednost nad konkurencijom.

Vrhunski alata za dobar pregled troškova, stranaka, dobavljača i konkurencije. Automatski rad 24 sata, svaki dan u sedmici. Jednostavna upotreba i prilagođavanje zahtjevima korisnika.

KAKO PORTFOLIO INTELLIGENCE IZGLEDA U PRIMJENI?

Uz Portfolio intelligence kreirajte pojedinačne portfolije, a sve obavijesti o poslovnim promjenama kod subjekata u portfoliju stižu direktno na Vašu e- mail adresu.

Filtrirajte subjekte unutar baze prema kriterijima koju su Vam važni, te:

  • uz Portfolio Intelligence, identificirajte nova potencijalna tržišta
  • koristite mogućnost uvida u regionalnu bazu podataka
  • pratite konkurenciju
  • osigurajte naplatu potraživanja
  • pratite i prognozirajte, te se prilagodite navikama plaćanja Vaših partnera
  • identificirajte neplatiše na vrijeme, budite upozoreni o promjenama (blokade, nelikvidnost, stečaj, …)

UPRAVLJANJE ODNOSIMA SA KLIJENTIMA

  • praćenje tržišta, klijenata, dobavljača partnera
  • mikro-segmentacija i segmentacija tržišta prema Vašim potrebama

Korisniku prihvatljiv i inovativan alat koji nudi brz i strukturisan uvid u portfolij stranaka i dobavljača. Budite na vrijeme upoznati sa svim promjenama. Smanjite rizik poslovanja.

Financijski direktori i stručnjaci su često suočeni s problemima neažurnih podataka, praćenja neplatiša i dugovanja, previsokih troškova i kratkih rokova za izradu izvještaja i izvještavanje vlasnika. Suočavaju se i sa izazovima upravljanja novčanim tokom i naplate dospjelih dugovanja.

Zbog toga je Portfolio Intelligence idealan analitički alat, prilagođen potrebama odjela financija. Uz monitoring, kao sistem upozoravanja, nadzor kroz praćenje i otkrivanje moguće nelikvidnosti ili blokade, izvrstan je alat za procjenu rizika. Dinamički sistem pokazatelja omogućava kvalitetnu financijsku analizu, a odabirom željenih filtera i kriterija, izrada izvještaja je brza, precizna i temeljena na tačnim i svježim podacima.


Portfolio Intelligence omogućava:

  • pregled i pristup međunarodnim portfolijima poslovnih subjekata
  • uvid u ključne podatke o poslovnom subjektu
  • procjenu portfolija na temelju ocjene, ali i pojedinačne ocjene svakog poslovnog subjekta u portfoliju
  • targetiranje potencijalnih kupaca na području cijele regije
  • izvoz različitih baza upotpunjenih kontaktnim podacima i ocjenama
  • olakšano odlučivanje na temelju upoređivanja
  • dostupan 24/7

UPOZORAVANJE

  • Svakodnevno ažuriranje zbirke podataka i osvježavanje portfolija
  • Blokade, platna nesposobnost, stečaj
  • Promjene u dinamičkim pokazateljima

IZVJEŠTAVANJE

  • Brza izrada izvještaja
  • Jednostavna prilagođavanja (uslijed posebnih, odnosno specifičnih potreba)

UŠTEDA NOVCA

  • Zahvaljujući kontinuiranom praćenju, moguće je sustavno pratiti i osigurati naplatu dugovanja
  • Monitoring
  • Bonitetna ocjena kao dodatan pokazatelj koji osigurava adekvatno upravljanje rizicima

Savršeno rješenje za proaktivnu prodaju u poslovanju s preduzećima (B2B), koje prodajnim stručnjacima omogućava izradu svih izvještaja i analiza za postojeća i potencijalna tržišta, fokusiranost na kvalitetu stranaka te jednostavno planiranje prodajnih aktivnosti na domaćem i međunarodnom tržištu.

Segmentacija postojećih stranaka:

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • Segmentirajte stranke prema područjima.
  • Uporedite segment sa veličinom cjelokupnog tržišta na tom području.
  • Istražite potencijal na tom području.
  • Utvrdite da li je to područje odgovarajuće pokriveno postojećim prodajnim osobljem.

Razmjena podataka s timovima

  • Poslije izrade portfolija direktor prodaje može napraviti manje portfolije, koje može posredovati prodajnom stručnjaku ili posebnom prodajnom timu.
  • Odličan pregled i upravljanje prodajnog osoblja u vezi sa napretkom, povratnim informacijama i ključnim pokazateljima uspješnosti.
  • Pregled najuspješnijih i najmanje uspješnih.

Postojeće stranke.

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Segmentacija s obzirom na analizu ABC i fokusiranje na najbolji potencijal (unakrsna i prodaja nadgradnje) te izbjegavanje niskog potencijala.

Potencijalne stranke

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Izradite spisak novih “blizanaca” potencijalnih stranaka na osnovu postojećih stranaka.
  • Dodajte nova mjerila (po želji/potrebi) da biste ograničili traženje.
  • Segmentirajte ih s obzirom na kreditni rejting (bonitet) i fokusirajte se na novi najbolji potencijal.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started PI