Portfolio Intelligence

Portfolio Intelligence je poslovna analitika sa sadržajem.

Portfolio Intelligence je inovativan, sveobuhvatan, jednostavan, pouzdan analitički alat za svakodnevno praćenje, kvalitetnu sistemsku analizu i dubinski pregled portfolija Vaših kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Odluke donosimo svakodnevno. Da bi bile što mudrije, važno je da se temelje na sveobuhvatnoj analizi kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Jednostavna i sistematična analiza

Uz Portfolio intelligence kreirajte pojedinačne portfolije kupaca ili dobavljača, pratite konkurenciju ili potencijalne klijente, a sve obavijesti poslovnim promjenama kod subjekata u portfoliju stižu direktno na Vašu e-mail adresu.

Pratite poslovanje subjekata na 4 tržišta regije

Portfolio Intelligence sadrži bazu poslovnih subjekata iz 4 zemlje – na raspolaganju su Vam podaci za poslovne subjekte iz BiH, Hrvatske, Slovenije te Srbije.

Smanjite rizik poslovanja

Podaci se ažuriraju svakodnevno te Vam na raspolagnju stoje najrelevantnije informacije o svim važnim promjenama u poslovanju. Tu je i bonitetna ocjena kao dodatni pokazatelj koji osigurava adekvatno upravljanje rizicima.

Dubinski segmentirajte tržište i iskoristite njegov puni potencijal

Portfolio intelligence olakšava planiranje prodajnih aktivnosti, dubinsku analizu tržišta te jednostavnu i preciznu (mikro) segmentaciju. Takođe moguće je identificirati ona tržišta koja najviše obećavaju.

 

Marketing stručnjaci često se susreću sa problemima kao što su mali budžet, izračun povrata uloženih sredstava u marketing (ROMI), segmentacija klijenata, prikupljanje kontakata, upravljanje sa različitim segmentima klijenata, nadzor konkurencije te prepoznavanje pravih i učinkovitih marketinških aktivnosti.

Sadržaj koji je kreiran putem Portfolio Intelligence alata moguće je dijeliti između korisnika, komunikacija između odjela je poboljšana, a svi su odjeli su dobro obaviješteni i uključeni u marketinške aktivnosti.

Primjeri upotrebe za marketing

Želite da prodrete na novo strano tržište.

  • Uvozite svoj postojeći spisak stranaka.
  • PI prepoznaje karakteristike Vaših postojećih stranaka.
  • Jednim klikom upotrijebite te karakteristike za novo ciljno tržište.
  • Napravite mikro-segmente na osnovu kriterija.
  • Pronađite kontaktne informacije.

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – stranke, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske delatnosti itd.

  • Uvozite jedan ili više portfolija postojećih partnera.
  • PI vas obavještava o važnim promjenama u izabranim portfolijima.

Prodajne aktivnosti želite da prilagodite budućem ponašanju svojih postojećih stranaka (npr. podsticati nadogradnju/unakrsnu prodaju, spriječiti odlazak stranaka…).

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • PI podražava posebno prilagođene sisteme pokazatelja na osnovu kojih prepoznajete stranke sa najvišim/najnižim potencijalom i stranke sa rizikom za odlazak te im prilagođavate marketinško komuniciranje.

Želite da unaprijedite komunikaciju sa prodajnim odjelima da biste brzo i efikasno prilagodili marketinške aktivnosti (s obzirom na povratne informacije iz prodaje).

  • PI omogućava oblikovanje zajedničkih različitih korisnika kojima trebaju određene informacije – savršeno za međusobnu komunikaciju između prodaje i marketinga.
  • Objavom poruka u PI svim korisnicima u grupi efikasno posredujete najnovije informacije (povezivanje s prodajom!).

Omogućava upravljanje odnosima s klijentima i poslovnim partnerima, svakodnevno praćenje, kvalitetnu sistemsku analizu i dubinski pregled portfolija Vaših kupaca, klijenata, dobavljača, partnera.

Vrhunski alat za sveobuhvatan pregled troškova, partnera, dobavljača i konkurencije.

Mala i srednja preduzeća često su suočena s problemima naplate potraživanja, pravilnog izbora kratkoročnog načina financiranja, problema pristupa i nedostatka informacija koje onemogućava izvještavanje na što utiču i neažurni podaci. Također, potrebno je uložiti velike napore kako bi se zadržali postojeći klijenti i održavala prednost nad konkurencijom.

Vrhunski alata za dobar pregled troškova, stranaka, dobavljača i konkurencije. Automatski rad 24 sata, svaki dan u sedmici. Jednostavna upotreba i prilagođavanje zahtjevima korisnika.

KAKO PORTFOLIO INTELLIGENCE IZGLEDA U PRIMJENI?

Uz Portfolio intelligence kreirajte pojedinačne portfolije, a sve obavijesti o poslovnim promjenama kod subjekata u portfoliju stižu direktno na Vašu e- mail adresu.

Filtrirajte subjekte unutar baze prema kriterijima koju su Vam važni, te:

  • uz Portfolio Intelligence, identificirajte nova potencijalna tržišta
  • koristite mogućnost uvida u regionalnu bazu podataka
  • pratite konkurenciju
  • osigurajte naplatu potraživanja
  • pratite i prognozirajte, te se prilagodite navikama plaćanja Vaših partnera
  • identificirajte neplatiše na vrijeme, budite upozoreni o promjenama (blokade, nelikvidnost, stečaj, …)

UPRAVLJANJE ODNOSIMA SA KLIJENTIMA

  • praćenje tržišta, klijenata, dobavljača partnera
  • mikro-segmentacija i segmentacija tržišta prema Vašim potrebama

Korisniku prihvatljiv i inovativan alat koji nudi brz i strukturisan uvid u portfolij stranaka i dobavljača. Budite na vrijeme upoznati sa svim promjenama. Smanjite rizik poslovanja.

Financijski direktori i stručnjaci su često suočeni s problemima neažurnih podataka, praćenja neplatiša i dugovanja, previsokih troškova i kratkih rokova za izradu izvještaja i izvještavanje vlasnika. Suočavaju se i sa izazovima upravljanja novčanim tokom i naplate dospjelih dugovanja.

Zbog toga je Portfolio Intelligence idealan analitički alat, prilagođen potrebama odjela financija. Uz monitoring, kao sistem upozoravanja, nadzor kroz praćenje i otkrivanje moguće nelikvidnosti ili blokade, izvrstan je alat za procjenu rizika. Dinamički sistem pokazatelja omogućava kvalitetnu financijsku analizu, a odabirom željenih filtera i kriterija, izrada izvještaja je brza, precizna i temeljena na tačnim i svježim podacima.


Portfolio Intelligence omogućava:

  • pregled i pristup međunarodnim portfolijima poslovnih subjekata
  • uvid u ključne podatke o poslovnom subjektu
  • procjenu portfolija na temelju ocjene, ali i pojedinačne ocjene svakog poslovnog subjekta u portfoliju
  • targetiranje potencijalnih kupaca na području cijele regije
  • izvoz različitih baza upotpunjenih kontaktnim podacima i ocjenama
  • olakšano odlučivanje na temelju upoređivanja
  • dostupan 24/7

UPOZORAVANJE

  • Svakodnevno ažuriranje zbirke podataka i osvježavanje portfolija
  • Blokade, platna nesposobnost, stečaj
  • Promjene u dinamičkim pokazateljima

IZVJEŠTAVANJE

  • Brza izrada izvještaja
  • Jednostavna prilagođavanja (uslijed posebnih, odnosno specifičnih potreba)

UŠTEDA NOVCA

  • Zahvaljujući kontinuiranom praćenju, moguće je sustavno pratiti i osigurati naplatu dugovanja
  • Monitoring
  • Bonitetna ocjena kao dodatan pokazatelj koji osigurava adekvatno upravljanje rizicima

Savršeno rješenje za proaktivnu prodaju u poslovanju s preduzećima (B2B), koje prodajnim stručnjacima omogućava izradu svih izvještaja i analiza za postojeća i potencijalna tržišta, fokusiranost na kvalitetu stranaka te jednostavno planiranje prodajnih aktivnosti na domaćem i međunarodnom tržištu.

Segmentacija postojećih stranaka:

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • Segmentirajte stranke prema područjima.
  • Uporedite segment sa veličinom cjelokupnog tržišta na tom području.
  • Istražite potencijal na tom području.
  • Utvrdite da li je to područje odgovarajuće pokriveno postojećim prodajnim osobljem.

Razmjena podataka s timovima

  • Poslije izrade portfolija direktor prodaje može napraviti manje portfolije, koje može posredovati prodajnom stručnjaku ili posebnom prodajnom timu.
  • Odličan pregled i upravljanje prodajnog osoblja u vezi sa napretkom, povratnim informacijama i ključnim pokazateljima uspješnosti.
  • Pregled najuspješnijih i najmanje uspješnih.

Postojeće stranke.

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Segmentacija s obzirom na analizu ABC i fokusiranje na najbolji potencijal (unakrsna i prodaja nadgradnje) te izbjegavanje niskog potencijala.

Potencijalne stranke

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Izradite spisak novih “blizanaca” potencijalnih stranaka na osnovu postojećih stranaka.
  • Dodajte nova mjerila (po želji/potrebi) da biste ograničili traženje.
  • Segmentirajte ih s obzirom na kreditni rejting (bonitet) i fokusirajte se na novi najbolji potencijal.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas na

Nazovite nas na

+387 33 215 454

Besplatan broj u BiH

0800 22 337

Get Started Module

Želite li da Vas kontaktiramo?