DOBITNICI ZLATNOG CERTIFIKATA BONITETNE IZVRSNOSTI

Provjerite koje su se kompanije svojim nadprosječnim poslovanjem upisale u Zlatne bonitetno izvrsne kompanije i koji je njihov recept za uspjeh.
Ledo d.o.o. Čitluk

Ledo d.o.o. Čitluk

Pero Radman, direktor

 
Ledo je danas najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda te najveći distributer smrznute hrane, koji slavi 60 godina, a Ledo proizvodi prisutnisu u gotovo svakom domaćinstvu. Njegovi počeci datiraju od 1958. kada je proizveden prvi sladoled u Zagrebačkoj mljekari - štapić Snjeguljica. Od tada Ledo se širio kapacitetima, od izgradnje nove tvornice u Zagrebu 1965. do kupovine drugih kompanija, poput Daruvarske tvornice za preradu ribe 2012. i mađarske tvornice sladoleda 2004.; uvodio standarde kvaliteta poput HRN EN ISO 9001:1996 i HACCP i uvodio i razvijao nove proizvode i nove brendove.

Danas Ledo u svom asortimanu ima ribu, voće i povrće, gotova jela, tijesto. Sladoled mu je ipak prva i najveća ljubav, koja je okrunjena brojnim nagradama: Na konferenciji IICC (International Ice Cream Consortium) više puta su nagrađeni brojnim titulama: najbolji sladoled, najinovativniji sladoled, Ledo torta od borovnice na štapiću proglašena je najboljim sladoledom na svijetu, njihove kampanje proglašavaju najbolim komercijalnim rješenjem, a dobijaju nagrade i za najbolja tehnička rješenja i najinovativnije proizvode.

Ledo je vodeći prizvođač sladoleda i smrznute hrane u regiji. Visokom stručnošću i motivacijom zaposlenih, udruženom s vrhunskom kvalitetom proizvoda i prodaje, koji gradi odnos omiljenog i pouzdanog „prijatelja cijele obitelji" s potrošačima, ozbiljnog i pouzdanog partnera s kupcima a u cjelokupnom okruženju kreiraju sliku dinamične, otvorene, u svemu vodeće kompanije.

Certifikat je preuzeo gospodin Miro Težulat, savjetnik kompanije Ledo.
 
JP “RAD” d.d. Tešanj

JP “RAD” d.d. Tešanj

Adnan Lihić, direktor

 
Istorija Javnog preduzeće "RAD" d.d. Tešanj počinje davne 1977. godine kad su osnovani pod nazivom Zanatsko komunalno preduzeće „RAD“ Tešanj. Tokom 32 godine rada unaprijedili su svoje poslovanje u svakom pogledu, tako da trenutno realizuju laboratorijske usluge, zbrinjavanje otpada, komunalnu higijenu, zimsku službu... Vjerujući u kvalitet svog rada, omogućavaju korisnicima da ih ocjene putem anketa, pokazujući da cijene mišljenje javnosti, a javnost potvrdila njihove stavove - više od pola anketiranih je dalo navišu ocjenu radu ove kompanije.
 
KJKP POKOP d.o.o. Sarajevo

KJKP POKOP d.o.o. Sarajevo

Goran Cerić, direktor

 
KJKP za sahrane i upravljanje grobljima Pokop d.o.o. Sarajevo je pravno lice koje je nastalo 1974. Godine, spajanjem preduzeća Pokop Sarajevo koje je formirano 1946. te Uprave gradskih grobalja formirane 1964. Pokop održava, upravlja i gazduje sa devet aktivnih komunalnih grobalja, a na području svih devet općina Kantona Sarajevo čisti i održava još 45 grobalja svih konfesija. Na Barama je izgradio komemorativni centar i kolumbarij, a na groblju Vlakovo je u funkciji kolumbarij, rozarij, aleje za sve konfesije i ateiste i obezbijedio dodatni prostor za širenje groblja.
 
Preduzeće Pokop se upisalo u top grupu poslovnih subjekata Bosne i Hercegovine, za 2017., 2018. i 2019. godinu te stekao pravo na upotrebu statusa "Zlatne izvrsnosti" kao simbola ocjene bonitetne izvrsnosti.
 
"Veliko zadovoljstvo i čast nam je objaviti, da je KJKP Pokop postao ponosni vlasnik AAA certifikata bonitetne izvrsnosti, a koji nam je svečano uručen u hotelu Evropa. Riječ je o međunarodno priznatoj oznaci poslovne izvrsnosti preduzeća i još jedan dokaz kontinuiranog i uspješnog poslovanja i profesionalizma, te jedno od najvažnijih evropskih standarda kojim se definira kvalitet poslovanja. Ovo priznanje je potvrda dugogodišnjeg kvalitetnog rada koje naše preduzeće svrstava rame uz rame s velikim evropskim preduzećima. Imati AAA certifikat je zapravo priznanje kojim dokazujemo da smo odgovorno i kvalitetno preduzeće i njime jačamo svoj ugled i povjerenje koje nam se svakodnevno ukazuje", rekao je generalni direktor Pokopa Goran Cerić.
M&I SYSTEMS d.o.o. Banja Luka

M&I SYSTEMS d.o.o. Banja Luka

Darinka Banjac, direktorica

 
M&I Systems Banja Luka u BiH nastupa sa proizvodima, rješenjima i uslugama koje posjeduje cijela M&I Systems Grupa, i na tržištu BIH je prepoznat kao vodeći ERP dobavljač za srednje i velike kompanije i insititucije. Adekvatan su partner za digitalnu transformaciju, koji omogućava klijentima opstanak i napredak na tržištu zahvaljujući digitalnoj transformaciji poslovnih i organizacionih aktivnosti, procesa i poslovnih modela, pružajući im šansu da iskoriste globalne i lokalne mogućnosti, stvarajući nove prilike za unapređenje, inovaciju i rast.
 
Ističe se naročito saradnja sa svjetskom firmom Asprova. Asprova APS je specijalizovano softversko riješenje, dizajnirano za upravljanje proizvodnjom, sa posebnim osvrtom na planiranje i terminiranje, što daje mnogo veći kvalitet proizvodima i uslugama koje ova firma nudi na tržištu BIH. Posebno su ponosni na činjenicu da ih za posljednjih 15 godina nije napustio ni jedan zaposlenik, ali ni jedan klijent.
 
Hifa Oil d.o.o. Tešanj

Hifa Oil d.o.o. Tešanj

Kenan Ahmetlić, direktor

https://www.hifaoil.ba

Hifa-Oil d.o.o. posluje od 2002. i trenutno je jedan od najznačajnijih distributera naftnih derivata u BiH koji pokriva preko 20% tržišta BiH, a od 2009. nastupa i na tržištima regije, uključujući i Evropsku uniju. Prema relevantnim pokazateljima Hifa Oil je među 10 najvećih kompanija u BiH, računajući sva ekonomska područja i aktivnosti.

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?

Uvijek smo vukli strateški neočekivane poteze. Znanjem i zalaganjem dokazali smo najprije sebi, a onda i drugima, da je uspjeh moguć, čak i u uvjetima kada ste sasvim mali. Bili smo strahovito brzi. Donosili smo odluke neočekivano brzo i kvalitetno. Sve to je doprinijelo tome da smo kreirali sistem poslovanja i korporativnog upravljanja koji je u cjelosti originalan.

Mi smo danas vodeći domaći distributer nafte i naftnih derivate. I u ovoj godini smo nastavili sa rekordnim poslovanjem. U prvih šest mjeseci 2019. godine povećali smo promet za 20 posto u odnosu na isti period lani.  Prošle godine distribuirano je ukupno 350.000 tona naftnih derivate, od čega je preko 155.000 tona putnih bitumena i mazuta. Više od 110.000 derivata distribuirano je u susjedne zemlje, uključujući zemlje Europske unije. Izvoz je realiziran na tržišta Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije. Pored izvoza “crnih” derivata koji se razvija već 10 godina, više od četiri godine traje uspješan izlazak Hifa Oil na iznozemna tržišta i sa “bijelim” naftnim derivatima.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?

Izazova je mnogo. Uvijek nas je zanimalo puno više od poslovanja. Znali smo da ćemo doći u poziciju kada će naše trajno opredjeljenje za neke važne društvene vrijednosti do koji držimo od početka našeg poslovanja doći do punog izražaja. Jer, mi svoje poslovanje, osim kvantificiranih parametara koji karakteriziraju poslovnu izvrsnost, gradimo na drugim bitnim osnovama, kao što su razvoj ljudskih potencijala, društvena odgovornost, razvoj lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, te unaprijeđenje ekoloških sistema. 

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?

Veliki uspjeh, ali i odgovornost koju svi zajedno nosimo u vrijeme i izazove koji tek dolaze. Poslovna disciplina koju smo ostvarili utemeljena je na snažnom poslovnom sistemu, ali i etičkom kodeksu kojeg se svi naši zaposlenici pridržavaju. Osim toga, Bisnode standard boniteta izvrsnosti jedan je od najboljih parametara uz pomoć kojih ćete se vrlo brzo upoznati sa poslovanjem jedne kompanije. Zato pomalo i laska kada postignete najviše standard Bisnoda.

4. Da li i kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?

Svi oni su upoznati o certifikatu najviše putem direktne i neposredne pismene i usmene komunikacije i korespodencije, što je izazvalo pozitivne reakcije. Korištenje medija odnosno određenih komunikacionih kanala će se vršiti u skladu sa media planovima.

5. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva su vam to poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?

Konkretni primjeri su da smo, upoznavajući naše uposlene o rezultatima rada koje potvrđuje i sam certifikat, dali do znanja o tome da smo svjesni značaja svakoga onoga ko je dio naše prie i našeg tima, što daje motiv više svima da budemo još bolji.

6. Da li biste preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?

Naravno, jer certifikat vam potvrđuje i ono što možda i jeste i niste znali o svojoj kompaniji, svojim rezultatima, uspjesima, ali i kazuje da uvijek trebate biti u obavezi da ga zadržite svojim radom.

 

IC Štamparija Mostar

IC Štamparija Mostar

generalni direktor Ibro Rahimić

https://icstamparija.com/

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavate izvrsno poslovanje?
Profesionalnim odnosom i posvećenosti poslovnim zadacima, kontinuiranom edukacijom, uvođenjem inovativniih tehnologija u organizaciju rada.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Činjenica da tržišna utakmica ne dozvoljava pasivnost jer vaše mjesto zauzimaju drugi.

3. Šta znači za vas i vaše zaposlenike što ste uspjeli da postignete najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Ovo je za nas dokaz i potvrda da vodimo ispravnu poslovnu politiku i da dugoročno možemo opstati isključivo zbog toga što dograđujemo i uređujemo organizaciju rada i discipline u izvršenju obaveza.

4. Kako planirate koristiti Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima planirali istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
Tek smo postali vlasnici zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti i nadamo se da ćemo ga znati uspješno predstaviti našim klijentima, a u neposrednoj komunikaciji konkretnije afirmisati sa ciljem podizanja ljestvice etabliranosti na tržištu.

5. U kojoj ćete fazi radnog procesa koristiti potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način?
Za imaoce ovakve potvrde kvaliteta rada u našem društvu nisu izgrađeni mehanizmi niti zakonski okviri koji bi po tom osnovu omogućavali izvjesne benifite, npr. prilikom rješavanja infrastrukturnih pitanja, novi proizvodni kapaciteti, novo zapošljavanje i slično. Ukoliko bude prilike iskoristićemo ga za potvrdu kvaliteta poslovanja u kontaktu sa novim klijentima, a sigurno kao potvrdu imidža kompanije.

6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Preporučio bih iz razloga da se realno pozicioniraju i odrede realno u odnosu na druge.

 

Certifikat bonitetne izvrsnosti u ime generalnog direktora, preuzeo izvršni direktor Vedad Rahimić

Elnos Grupa

Elnos Grupa

Branko Torbica, generalni direktor Elnos Grupe

http://elnosgroup.com/

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavate izvrsno poslovanje?
Standardi profesionalnog poslovanja su velikim dijelom univerzalni i ukoliko ih poštujete uspjeh neće izostati. Naša kompanija već dugo godina primjenjuje provjeren i profesionalan poslovni model. U pitanju je sistem poslovanja koji podrazumijeva primjenu visokog nivoa inženjerskih znanja i striktnih procedura u projekt menadžmentu.
Radeći na ovaj način, ostvarili smo svoju nekadašnju viziju, a naše poslovanje je prepoznato kao izvrsno. Naš plan je da i u budućnosti nastavimo raditi „po receptu“ koji nam je donio najbolju praksu i rezultate.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Nije teško naći motivaciju za nove uspjehe kada vidite da su vaš trud i vizija postali realnost. Prije desetak godina smo priželjkivali da postanemo uspješna internacionalna elektroenergetska inženjering kompanija, a danas naši operativni timovi grade najsloženije elektroenergetske infrastrukture u regiji i širom Evrope. Postigli smo to da poslujemo sa nekim od najvećih imena elektroenergetike. To su radna postignuća koja nas uvijek motivišu, jer smo svjesni veličine poslovnog iskoraka koji smo napravili. Upravo u realizovanim projektnim iskoracima leži nova energija za poslovne izazove koji nam predstoje.

3. Šta za vas i vaše zaposlene znači postignuće najvišeg standarda bonitetne izvrsnosti?
Zlatni sertifikat bonitetne izvrsnosti za nas znači dodatnu motivaciju i podstrek za nastavak realizacije još boljih poslovnih rezultata na svim tržištima. Bisnode priznanje ne pripada kategoriji “standardnih”, ono ima posebnu vrijednost u realizaciji postojećih i budućih poslovnih odnosa. Zlatni sertifikat bonitetne izvrsnosti nas na efikasan način stavlja u red pouzdanih, sigurnih i poželjnih partnera, a mi smo izuzetno ponosni što smo svrstani u sedam najboljih preduzeća u Republici Srpskoj.
Činjenica da smo vaš sertifikat dobili treću godinu za redom nam mnogo znači, i na međunarodnom planu, jer smo kompanija koja već dugi niz godina posluje u Švedskoj, Norveškoj i na Islandu.

4. Kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
Svjesni smo toga da je uzalud imati sjajne rezultate i visokopozicionirane vrijednosti ukoliko ih ne koristite, odnosno ne komunicirate njima na pravi način. Mi u Elnos Grupi nastojimo da kroz poslovnu komunikaciju na što efikasniji način predstavimo reputaciju koju smo stekli. Ovakav koncept znači i da je Bisnode zlatni sertifikat koji imamo dobio posebno mjesto. Potvrda bonitetne izvrsnosti je značajno zastupljena na našoj korporativnoj web stranici. Pored toga, oznaka Bisnode zlatne poslovne izvrsnosti se nalazi i u našem profilu kompanije, a zastupljena je i u određenim kanalima interne i eksterne korespondencije u kompaniji.

5. U kojoj ste fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva vam je poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?
Potvrdu bonitetne izvrsnosti koristimo prilikom stupanja u kontakt sa novim poslovnim partnerima, bilo da su to naši kupci ili investitori, novi ili postojeći dobavljači opreme. S obzirom na to da nam je osnovna djelatnost izvođenje radova na specifičnim i zahtjevnim energetskim objektima, često je pored tehničkih referenci potrebno obezbijediti finansiranje projekata, odnosno predložiti adekvatan plan finansijske konstrukcije. Ovaj sertifikat je potvrda da možemo da iznesemo finansijski zahtjevnije projekte, jer je nastao analizom svih naših finansijskih pokazatelja koji određuje rejting kompaniji.

6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Naravno da bismo poslovnim parterima preporučili Bisnode sertifikat kao značajanu potvrdu kvaliteta rada, ukoliko je njihov rejting odgovarajući. Analize poput ovih bi i nama sasvim sigurno bile od koristi u nastavku poslovne saradnje.

Tvornica cementa Kakanj d.d.

Tvornica cementa Kakanj d.d.

Branimir Muidža, General Manager Bosnia-Herzegovina, Croatia

www.kakanjcement.ba

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavati izvrsno poslovanje?
TCK posluje po najvišim evropskim standardima, fokus i cilj je uvijek najkvalitetniji proizvod i usluga, kao i održivo poslovanja, a u tom smislu investiramo znatna sredstva kako bi koristili najmoderniju i najbolju dostupnu svjetsku tehnologiju u poslovnom procesu. Time postižemo efikasnost u poslovanju a u konačnici i poslovni i financijski uspjeh radeći potpuno u skladu sa principima održivog poslovanja i u skladu sa svim lokalnim zakonima ali i normativima EU. Jakim i prepoznatljivim nastupom na tržištu uz vrhunske proizvode i usluge uspostavili smo dobru poziciju za postizanje još boljih rezultata. Sve naše uspjehe bez imalo zadrške možemo pripisati našim vrijednim zaposlenicima. Tu leži tajna našeg uspjeha, i zato ćemo i dalje razvijati njihove kompetencije, stručna znanja, uvođenjem i korištenjem novih tehnologija. Dakle, u kontinuitetu ulažemo znatna sredstva, resurse i napore kako bismo ostali najbolje moguće osposobljena, iskusna i okretna kompanija sposobna da se prilagodi veoma izazovnim uslovima tržišta.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Svaka kila prodanog cementa, svaki kubik ugrađenog betona, svaki zadovoljan kupac, svaka naplaćena marka, a onda kao kruna i svako priznanje ili nagrada, svako prepoznavanje našeg rada, truda, zalaganja i ulaganja potiče nas da radimo još više, da stalno podižemo ljestvicu na viši stepen. Naš konačni cilj je da doprinesemo razvoju društva u cjelini: kontinuiranim ulaganjem, predvođeni iskusnim rukovodećim timom uz vrijedne i lojalne zaposlenike ostvariti dalji rast i razvoj, stvoriti novu vrijednost za naše interesne strane, te kvalitetnim i održivim proizvodima doprinijeti stvaranju boljih životnih uslova. Ukoliko pažljivo pogledate oko sebe primijetit ćete da su naši domovi i kuće, tuneli, mostovi i ceste, aerodromi, hoteli, škole i vrtići u koje ćete sutra odvesti svoje dijete, uredi i zgrade u kojima radite, pločnik kojim hodate - gdje god uperite pogled, svugdje je ugrađeno naše „sivo zlato“. Čini me ponosnim kada vidim koliko je toga lijepog i korisnog, vrijednog i trajnog sagrađeno našim proizvodima. I to je glavni razlog zašto moramo stalno tražiti nove načine da unaprijedimo naš rad i naše proizvode koji su dio svakodnevnice svakog od nas.

3. Šta za vas i vaše zaposlene znači postignuće najvišeg standarda bonitetne izvrsnosti?
Ovaj certifikat je priznanje naše izvrsnosti i upućuje da naše poslovanje krasi izuzetna financijska odgovornost i disciplina u upravljanju kapitalom, rizicima i svim poslovnim procesima što sve zajedno ukazuje na kvalitetu upravljanja i najviše poslovne vjerodostojnosti naše kompanije. To je potvrda naše vizije, strategije koju smo odavno zacrtali, a onda i rada i zalaganja kroz višegodišnji sistematski pristupa svim segmentima proizvodnje i poslovanja. Imali smo viziju koju smo ostvarili kroz intenzivno investiranje, ne samo u postrojenja i širenje poslovanja, nego također u znanje i dobrobit naših ljudi koji su glavni stub našeg uspjeha. Danas smo kompanija na koju se svi naši partneri i sve druge interesne strane mogu osloniti s punim povjerenjem. Dokazali smo da smo vrhunska kompanija koja proizvodi i radi po najvišim svjetskim i evropskim standardima, čiji su proizvodi iznimno cijenjeni zbog svoje kvalitete.

4. Kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
S ponosom ističemo da smo prva kompanija u BiH koja je svojim kvalitetnim radom, odgovornim pristupom i efikasnom realizacijom svih ciljeva, zaslužila da nosi ovaj certifikat koji se dodjeljuje na temelju mjerljivih i transparentnih, objektivnih i opće prihvaćenih financijskih kriterija. Svaka prezentacija kompanije prema svim našim interesnim stranama sadrži i dio koji se odnosi na našu bonitetnu izvrsnost. Važno nam je pokazati da je međunarodna organizacija uradila analizu našeg poslovanja i potvrdila da smo među najboljima u državi, a sudeći po analizama i šire. Svi naši potpisi, interna i vanjska glasila, kao i web stranice ističu da je naša bonitetna izvrsnost na najvišem mogućem nivou i da smo kompaniju u koju se mogu pouzdati svi: radnici, kupci, dobavljači, sugrađani, vladin i nevladin sektor, odnosni svi „stakeholderi“ odnosno dionici koji su uključeni u naš rad i razvoj.

5. U kojoj ste fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva vam je poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?
U svakoj prilici ističemo da smo nositelji certifikata bonitetne izvrsnosti, ponajviše u komunikaciji sa našim poslovnim partnerima, kupcima i dobavljačima. Ponosimo se činjenicom da se kao društveno odgovorna kompanija prepoznajemo i kao najbolji partner u gradnji, kao kompanija koja primjenjuje najviše ekološke standarde, kao značajan investitor, poželjan poslodavac, kompanija koja radi na dobrobit svih dioničara, partnera, uposlenika i svih stakeholdera. Bonitetna ocjena pomaže nam pri bržem sklapanju sigurnih poslovnih saradnji i svakodnevno nas motivira da u sljedećoj godini ostvarimo još bolje rezultate. Prepoznati smo kao pouzdani saradnici kako na domaćem tako i na svakom drugom tržištu. Bonitetna izvrsnost značajno nam pomaže da uspostavljamo nove kriterije na tržištu, uvodimo najviše standard, i uvodimo progresivne mjere u našu industriju.

6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Svaka kompanija koja drži do svog ugleda trebala bi imati vanjsku potvrdu svog poslovanja i svojih mogućnosti. Bisnode radi analizu prema najstrožijim kriterijima, tako da je Bisnode certifikat prije svega jedna vrsta garancije da je kompanija sposobna, pouzdana, likvidna, solventna i poželjan partner.

FIS d.o.o. Vitez

FIS d.o.o. Vitez

Predsjednik uprave Društva Zoran Maros

https://fis.ba/

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavate izvrsno poslovanje?
Vizija i dobra poslovna strategija, procjena i analiza tržišta i tržišnih prilika je rezultiralo onim što danas jesmo. Konstantno praćenje i osluškivanje tržišnih potreba, praćenje trendova i postavljanje realnih i ostvarivih ciljeva je pravac kojim se krećemo i dalje prema novim uspjesima.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Ono što nas motivira i podstiče na još bolje poslovne rezultate je želja za stvaranjem boljeg poslovnog ambijenta i većih benefita za svoje uposlenike. Samim tim, utječemo i na razvoj zajednice i ukupno povećanje standarda življenja. Kao društveno odgovorna kompanija, trudimo se pozitivno utjecati na sve sfere rada i života ne samo uže nego i šire zajednice.

3. Šta to znači za vas i vaše zaposlenike da postignete najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Za nas je ovo vrijedno priznanje za rad i trud svih nivoa uposlenika kompanije. Posebno je značajno jer nas svrstava u red uspješnih Europskih kompanija. Ovakvo priznanje je potvrda da smo na pravom putu.

4. Kako koristite Bisnode Zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
Ovo vrijedno priznanje smo iskoristili, prije svega, za promociju FIS-a, koristeći ga u komunikaciji preko svih naših kanala kao i putem tiskanih medija i društvenenih mreža.

5. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Svakako da bi preporučili, zapravo to i radimo, jer ovakva međunarodno priznata potvrda kvalitete rada svakom će da olakša poslovanje, a svakako je vrijedna kao dodatna potvrda, odnosno dodatni adut da ste izabrali ozbiljnog poslovnog partnera.

 

IGMAN d.d. Konjic

IGMAN d.d. Konjic

Đahid Muratbegović, generalni direktor

http://www.igman.co.ba/bih/index.php

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavate izvrsno poslovanje?
Kada govorimo o poslovnim uspjesima kompanije „Igman“ u prvom planu uvijek se nalazi kvalitet naših proizvoda. Skoro cjelokupni iznos prihoda koji su oko 120 miliona KM na godišnjem nivou ostvarujemo kroz plasman proizvoda na strana tržišta, a ono što nas izdvaja u međunarodnoj tržišnoj utakmici je prepoznatljiv kvalitet. Također, u proteklih nekoliko godina značajna sredstva iz dobiti investiramo u poboljšanje proizvodnog procesa tako da smo spremni odgovoriti svim zahtjevima kupaca što održava našu poziciju na globalnom tržištu vojne industrije.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Mogli bismo stranice teksta ispisati o društvenom značaju „Igmana“ kako za lokalnu zajednicu tako za državu u cjelini i kada se to ima u vidu ne treba neki dodatni motiv. „Igman“ sljedeće godine obilježava 70-tu godišnjicu postojanja i velika je odgovornost menadžmenta da se ta duga tradicija proizvodnje municije u Konjicu nastavi. U tom kontekstu želimo istaći da u toj nakani imamo razumijevanje i podršku većinskog vlasnika fabrike Vladu Federacije BiH i duboko vjerujemo da će velike svjetske sile za svoje odbrambene potrebe još dugo kupovati municiju u Konjicu.

3. Šta to znači za vas i vaše zaposlenike da postignete najviši standard bonitetne izvrsnosti?
U najkraćem – nagrada za naš predan rad. Zaposlenici su najveće bogatstvo „Igmana“ i kada jedan kolektiv prođe kroz težak period koji je kompanija imala u godinama nakon rata i finansijskih problema s kojima se suočavala do unazad desetak godina, onda najviši standard bonitetne izvrsnosti može biti samo nagrada za trud, upornost, odgovoran rad... naših uposlenika.

4. Kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
Zlatnim certifikatom bonitetne izvrsnosti kao dokazom o sigurnosti poslovanja kompanije jačamo naš ugled kako na domaćem tako i na međunarodnom planu. Naša interna i eksterna ciljana javnost je kroz direktnu komunikaciju, promotivne materijale, oglašavanje... upoznata da je „Igman“ vlasnik zlatnog certifikata bonitetne izvrsnosti Bisnode.

5. U kojoj ste fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva su vam to poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?
Potvrda bonitetene izvrsnosti dokaz je naše finansijske stabilnosti u poslovanju s bankama kao i garant našim poslovnim saradnicima da je kompanija „Igman“ pouzdan partner.

6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Zbog svega prethodno navedenog ne postoji niti jedan razlog zašto ne preporučiti saradnju s Bisnode kompanijom koja pruža poslovne informacije i analizira podatke.

Urbis Centar d.o.o. Banja Luka

Urbis Centar d.o.o. Banja Luka

Direktor Snežana Mrđa-Badža dipl. inž. Arh.

http://www.urbiscentar.com

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održavati izvrsno poslovanje?
Puno je faktora koji su doprinijeli našem kvalitetu a osnovni je puno, puno rada. Uz naporan rad, tu su održavanje i poboljšavanje kvaliteta usluga te razvijanje novih usluga, što podrazumijeva da stalno učite nešto novo i da ste u toku zbivanja. Ulažemo i veliki trud u cilju proširenja kruga poslovnih partnera na međunarodne kompanije koje rade u regiji te pribavljanje novih licenci za poslove iz oblasti kojima se bavimo.
Naša politika odnosa s klijentima koje se drže svi zaposlene je jasna: svaki klijent je važan i stoga treba otići iz firme sa kvalitetnim dokumentom koji smo mu produkovali i sa osjećajem da je u našoj firmi uložen maksimalan trud da se, u okviru Zakona koji regulišu našu poslovnu oblast, promovišu i zaštite interesi klijenta, da bi takav klijent lično svjedočio o kvalitetu naših usluga i vratio se da nastavi raditi sa nama.
Urbis centar ima jasne principe poslovanja koji klijentima iz dana u dan potvrđuju reputaciju firme kroz konkretne situacije i poslove.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Urbis centar je privatna firma koju su osnovali ljudi sa dugom inžinjerskom praksom, koji cijene svoju poslovnu i ljudsku reputaciju. Želimo ostaviti uspješnu firmu svojoj djeci i živjeti dostojanstveno od svog rada.

3. Šta to znači za vas i vaše zaposlenike da postignete najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Smatramo da je to veliki uspjeh, jer radimo u vrlo teškim poslovnim uslovima i vrlo haotičnom poslovnom okruženju. Dostići međunarodno priznat standard kvaliteta poslovanja u takvim uslovima je izuzetno postignuće, kojim se ponose i vlasnici kompanije i uposlenici.

4. Kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
Iskoristili smo ga za promociju na društvenim mrežama, postavili smo oznaku I vijest na našoj web stranici, ali ga koristimo i u direktnoj komunikaciji sa našim klijentima, kao i konkretno, prilažući svoj certifikat kao u relevantnim tenderima na kojima nastupamo.

5. U kojoj ste fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva su vam to poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?
Strani partneri najviše cijene bonitetne certificate, tako da smo ih koristili u prezentovanju naše firme u kontaktu sa novim stranim partnerima i na međunarodnim tenderima.

6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Već jesmo preporučili, jer je to jedan od načina da se klijentima pokaže da rade sa respektabilnom i finansijski stabilnom firmom, što je u našem nestabilnom poslovnom okruženju jako važno i rijetko.