Branimir Muidža, General Manager Bosnia-Herzegovina, Croatia
www.kakanjcement.ba
1. Kako ste uspjeli postići i kako održavati izvrsno poslovanje?
TCK posluje po najvišim evropskim standardima, fokus i cilj je uvijek najkvalitetniji proizvod i usluga, kao i održivo poslovanja, a u tom smislu investiramo znatna sredstva kako bi koristili najmoderniju i najbolju dostupnu svjetsku tehnologiju u poslovnom procesu. Time postižemo efikasnost u poslovanju a u konačnici i poslovni i financijski uspjeh radeći potpuno u skladu sa principima održivog poslovanja i u skladu sa svim lokalnim zakonima ali i normativima EU. Jakim i prepoznatljivim nastupom na tržištu uz vrhunske proizvode i usluge uspostavili smo dobru poziciju za postizanje još boljih rezultata. Sve naše uspjehe bez imalo zadrške možemo pripisati našim vrijednim zaposlenicima. Tu leži tajna našeg uspjeha, i zato ćemo i dalje razvijati njihove kompetencije, stručna znanja, uvođenjem i korištenjem novih tehnologija. Dakle, u kontinuitetu ulažemo znatna sredstva, resurse i napore kako bismo ostali najbolje moguće osposobljena, iskusna i okretna kompanija sposobna da se prilagodi veoma izazovnim uslovima tržišta.
2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Svaka kila prodanog cementa, svaki kubik ugrađenog betona, svaki zadovoljan kupac, svaka naplaćena marka, a onda kao kruna i svako priznanje ili nagrada, svako prepoznavanje našeg rada, truda, zalaganja i ulaganja potiče nas da radimo još više, da stalno podižemo ljestvicu na viši stepen. Naš konačni cilj je da doprinesemo razvoju društva u cjelini: kontinuiranim ulaganjem, predvođeni iskusnim rukovodećim timom uz vrijedne i lojalne zaposlenike ostvariti dalji rast i razvoj, stvoriti novu vrijednost za naše interesne strane, te kvalitetnim i održivim proizvodima doprinijeti stvaranju boljih životnih uslova. Ukoliko pažljivo pogledate oko sebe primijetit ćete da su naši domovi i kuće, tuneli, mostovi i ceste, aerodromi, hoteli, škole i vrtići u koje ćete sutra odvesti svoje dijete, uredi i zgrade u kojima radite, pločnik kojim hodate - gdje god uperite pogled, svugdje je ugrađeno naše „sivo zlato“. Čini me ponosnim kada vidim koliko je toga lijepog i korisnog, vrijednog i trajnog sagrađeno našim proizvodima. I to je glavni razlog zašto moramo stalno tražiti nove načine da unaprijedimo naš rad i naše proizvode koji su dio svakodnevnice svakog od nas.
3. Šta za vas i vaše zaposlene znači postignuće najvišeg standarda bonitetne izvrsnosti?
Ovaj certifikat je priznanje naše izvrsnosti i upućuje da naše poslovanje krasi izuzetna financijska odgovornost i disciplina u upravljanju kapitalom, rizicima i svim poslovnim procesima što sve zajedno ukazuje na kvalitetu upravljanja i najviše poslovne vjerodostojnosti naše kompanije. To je potvrda naše vizije, strategije koju smo odavno zacrtali, a onda i rada i zalaganja kroz višegodišnji sistematski pristupa svim segmentima proizvodnje i poslovanja. Imali smo viziju koju smo ostvarili kroz intenzivno investiranje, ne samo u postrojenja i širenje poslovanja, nego također u znanje i dobrobit naših ljudi koji su glavni stub našeg uspjeha. Danas smo kompanija na koju se svi naši partneri i sve druge interesne strane mogu osloniti s punim povjerenjem. Dokazali smo da smo vrhunska kompanija koja proizvodi i radi po najvišim svjetskim i evropskim standardima, čiji su proizvodi iznimno cijenjeni zbog svoje kvalitete.
4. Kako koristite Bisnode zlatni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ste komunikacijskim kanalima istaknuli svoje postignuće (potvrdu bonitetne izvrsnosti)?
S ponosom ističemo da smo prva kompanija u BiH koja je svojim kvalitetnim radom, odgovornim pristupom i efikasnom realizacijom svih ciljeva, zaslužila da nosi ovaj certifikat koji se dodjeljuje na temelju mjerljivih i transparentnih, objektivnih i opće prihvaćenih financijskih kriterija. Svaka prezentacija kompanije prema svim našim interesnim stranama sadrži i dio koji se odnosi na našu bonitetnu izvrsnost. Važno nam je pokazati da je međunarodna organizacija uradila analizu našeg poslovanja i potvrdila da smo među najboljima u državi, a sudeći po analizama i šire. Svi naši potpisi, interna i vanjska glasila, kao i web stranice ističu da je naša bonitetna izvrsnost na najvišem mogućem nivou i da smo kompaniju u koju se mogu pouzdati svi: radnici, kupci, dobavljači, sugrađani, vladin i nevladin sektor, odnosni svi „stakeholderi“ odnosno dionici koji su uključeni u naš rad i razvoj.
5. U kojoj ste fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva vam je poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?
U svakoj prilici ističemo da smo nositelji certifikata bonitetne izvrsnosti, ponajviše u komunikaciji sa našim poslovnim partnerima, kupcima i dobavljačima. Ponosimo se činjenicom da se kao društveno odgovorna kompanija prepoznajemo i kao najbolji partner u gradnji, kao kompanija koja primjenjuje najviše ekološke standarde, kao značajan investitor, poželjan poslodavac, kompanija koja radi na dobrobit svih dioničara, partnera, uposlenika i svih stakeholdera. Bonitetna ocjena pomaže nam pri bržem sklapanju sigurnih poslovnih saradnji i svakodnevno nas motivira da u sljedećoj godini ostvarimo još bolje rezultate. Prepoznati smo kao pouzdani saradnici kako na domaćem tako i na svakom drugom tržištu. Bonitetna izvrsnost značajno nam pomaže da uspostavljamo nove kriterije na tržištu, uvodimo najviše standard, i uvodimo progresivne mjere u našu industriju.
6. Biste li preporučili Bisnode certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga.
Svaka kompanija koja drži do svog ugleda trebala bi imati vanjsku potvrdu svog poslovanja i svojih mogućnosti. Bisnode radi analizu prema najstrožijim kriterijima, tako da je Bisnode certifikat prije svega jedna vrsta garancije da je kompanija sposobna, pouzdana, likvidna, solventna i poželjan partner.
