DOBITNICI SREBRNOG CERTIFIKATA BONITETNE IZVRSNOSTI

Provjerite koje su se kompanije svojim nadprosječnim poslovanjem upisale u Srebrne bonitetno izvrsne kompanije i koji je njihov recept za uspjeh.
BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo

BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo

http://www.bracamujic.com/

 

Kompanija "Braća Mujić" d.o.o. osnovana je 1998. godine. Širok obim djelatnosti, te kvalitet robe i usluga, učinili su ih prepoznatljivom kompanijom na bosanskohercegovačkom tržištu. Djelatnosti kojima se bave su: ugostiteljska (hotelijerstvo, kongresi, seminari, svečanosti), proizvodna (projektovanje i proizvodnja metalnih konstrukcija i njihovih dijelova), trgovačke i uslužne (Maloprodaja, promet pogonskim gorivima, samouslužna autopraonica te prodaja građevinskih mašina i teretnih vozila) a zasluge za povjerenje i reputaciju koju danas uživaju kod klijenata pripadaju osnivačima ali i vrijednim uposlenicima.

 

 

 

UNIS INSTITUT d.o.o. Pale

UNIS INSTITUT d.o.o. Pale

http://unis-institut.com/

 

UNIS institut za ekologiju, zaštitu na radu i zaštitu od požara d.o.o. Istočno Sarajevo - Pale, naučno-istraživački i razvojni institut osnovan je 1997. godine kao grupacija matičnog preduzeća Unis Istočno Sarajevo, funkcionišući kao Zavod, čija je osnovna djelatnost bila zaštita na radu i zaštita od požara.

Transformacija Zavoda u Institut izvršena je 2001. godine, od kada počinje puni razvoj kompanije, a djelatnost je proširena na ekologiju, zaštitu životne sredine i projektovanje. Kompanija je 2006. godine upisana u Registar naučno istraživačkih ustanova.

Vodeću poziciju na tržištu stekli su širokom ponudom usluga, u koje spada Urbanizam, Projektovanje, Revizija tehničke dokumentacije, Ekologija, Zaštita na radu, Zaštita od požara, Rudarstvo te Pregled i ispitivanje posuda pod pritiskom, Ispunjenost uslova za obavljanje poslova u oblasti elektroenergetike i Izrada tehničke dokumentacije iz oblasti gasnih instalacija sa nadzorom, te tehničkom opremljenošću, stručnošću i iskustvom, u cilju zadovoljenja potreba klijenata.

Kvalitet poslovanja potvrđuju ISO certifikatima te Certifikatom boitetne izvrsnosti.

 

 

 

BSIP d.o.o. Sarajevo

BSIP d.o.o. Sarajevo

https://bsip.ba/

 

BSIP je kompanija za savjetovanje o intelektualnom vlasništvu, osnovana prije 5 godina, koja pruža savjetodavne, procjenjivačke, tehničke i analitičke usluge u području intelektualnog vlasništva jednoj od najvećih investicijskih banaka na svijetu. U njihove usluge spada analitika patenata, analitika portfolija, landscape patenta, patent za mapiranje proizvoda, vrijednost i istraživanje.

Svojim interdisciplinarnim i međunarodnim pristupom intelektualnom vlasništvu, BSIP, kao pouzdani izvor tehničkih i tržišnih informacija, u mogućnosti je pružiti holističko savjetovanje visoko vrijednih usluga i asistenciju koja klijentima pomaže u razvoju, iskorištavanju i zaštiti intelektualne imovine na najefektniji način.

Podržavaju klijente gradeći proizvode za intelektualno vlasništvo po mjeri, maksimalizirajući vrijednost njihove imovine intelektualnog vlasništva.

 

 

 

NEŠKOVIĆ d.o.o. Bijeljina

NEŠKOVIĆ d.o.o. Bijeljina

https://www.neskovic.ba/

 

Nešković d.o.o. Bijeljina izgrađen je skromnim počecima 1991. godine kao kompanija za veleprodaju i maloprodaju nafte i naftnih derivata. Danas, nakon tri decenije poslovanja, u okviru ove kompanije na teritoriji Republike Srpske uspješno posluju tri privredna društva, 67 poslovnica, 629 zaposlenih i veliki broj zadovoljnih klijenata koji najbolje potvrđuju vrijednost ove kompanije.

Misija kompanije Nešković je da sa strašću stvaraju kompanije koje unapređuju društvo u kome žive i rade a vizija da u očima klijenata, partnera i zaposlenih budu jaka globalna kompanija prepoznatljiva po svojim vrijednostima – izvrsnosti, inovativnosti, integritetu, dostignućima i brizi o ljudima.

Kompanija Nešković nastoji da ukupnom etikom svog poslovanja ostvari poziciju poštovanog člana društvene zajednice kojoj pripada. Stoga je društveno odgovorno ponašanje poslovni princip koji se ostvaruje kroz kvalitet proizvoda i usluga koje pruža, razvoj zaposlenih, očuvanje životne sredine i odnose sa društvenom zajednicom.

 

 

 

INSTITUT ZA GRAĐEVINARSTVO "IG" d.o.o. Banja Luka

INSTITUT ZA GRAĐEVINARSTVO "IG" d.o.o. Banja Luka

https://www.institutig.com/

 

Institut za građevinarstvo ''IG'' d.o.o. osnovan je u martu 2000. godine, sa sjedištem u Banja Luci a ima i četiri poslovna centra u tri države, u gradovima Trebinje, Sarajevo, Herceg Novi i Beograd. Pored centara, posluju dvije kancelarije u Doboju i Nevesinju te laboratorija u Banja Luci.

Institut zapošljava stručna i tehnička lica svih profila kako bi mogli odgovoriti na sve strožije zahtjeve investitora u BiH a raspolaže i tehničkom osposobljenosti na visokom nivou te najmodernijom centralnom laboratorijom za ispitivanje materijala, betona, asfalta i geomehanike, 3 pokretne ekološke laboratorije, GPS komplete geodetske opreme, vozila iz teretnog i putničkog programa, potpunu opremljenost licenciranim programima i računarima u svim organizacionim jedinicama.

Stručna i tehnološka komponenta zasnovana je na odgovarajućim licencama oba entiteta i Brčko distrikta kako pojedinaca tako i firme, i na integrisanom sistemu kvaliteta po ISO 9001:2007.

 

 

 

MAXI d.o.o. Orašje

Sintofarm Adriatica d.o.o. Orašje

Sintofarm Adriatica d.o.o. Orašje

http://sintofarm-adriatica.com/

 

Sintofarm Adriatica d.o.o. je osnovana 2011. godine sa sjedištem u Orašju. Eksluzivni su zastupnici multinacionalnih italijanskih kompanija SINTOFARM SpA i FATRO SpA za BiH i zemlje regiona, te exkluzivni distributeri Farmacetske industrije Fatro SpA Italy, Sintofarm SpA Italy,Tecnozoo SRL Italy, Filozzo Italy i dr.

Osnovna djelatnost kompanije je uvoz i distribucija veterinarskih lijekova, sirovina za farmaceutsku industriju - za upotrebu u veterinarstvu kao i aditiva i komponenti namijenjenih industriji stočne hrane. Prodajni program obuhvata veliki broj proizvoda vrhunske kvalitete u maloprodaji i veleprodaji, među kojima se posebno ističu proizvodi od rifaximina - sintetičkog antibiotika iz roda ansamicine, koji su originalni i patentirani za europsko i svjetsko tržište.

Sintopharm Adriatica se bavi proizvodnjom premiksa - mineralno vitaminskih dodataka za stočnu hranu i jedini su proizvođač premiksa u Bosni i Hercegovini po Halal standardima. Razlog za vjerovanje u Sintofarm je da je činjenica da je u pitanju kompanija koja zna kako da preuzme odgovornost prema svojim zaposlenicima, klijentima, okruženju i društvu.

 

 

 

ELIN Motors Bosnia d.o.o. Živinice

ELIN Motors Bosnia d.o.o. Živinice

http://www.elinmotors.ba

 

ELIN Motors Bosnia d.o.o. Živinice pripada grupaciji Elin Motoren GmbH sa sjedištem u Austriji, čija istorija datira od 1892. godine. Osim Austrije i Bosne i Hercegovine, u kojoj su osnovali kompaniju u Živinicama 2015. godine, posluju i u Mađarskoj i indiji.

Aktivno rade u oblasti vjetroenergije, rudarstva, platike, elektrana, marina, ulja i plina, na projektima i ispitivanjima a bez obzira kojom se industrijom bave, nude dokazana, pouzdana rješenja visokih performansi za tržišta sa zahtjevnim tehničkim i specifičnim zahtjevima.

Ispunjavaju sve kriterije tražene u globalnoj konkurenciji visokotehnoloških proizvoda kao dobavljača komponenti za međunarodne kompanije s najvišim standardima kvaliteta. Izuzetno dug životni vijek proizvoda osiguran je redovnim servisom i profesionalnom uslugom.

Posvećeni su saradnji s kupcima kako bis razvili najbolje moguće rješenje. Rlin Motors isporučujo a inteligentna tehnička rješenja koja promiču rast u budućnosti.

 

 

 

POWERDIS d.o.o. Bihać

POWERDIS d.o.o. Bihać

http://power-dis.com/

 

Powerdis je osnovan 2008. u Bihaću i u ovoj kompaniji možete dobiti kvalitetne konsultantske usluge vezano za elektroopremu. Osnivač Powerdisa je Mirsad Vreto dipl.el.inž. sa bogatim iskustvom na konstrukciji ćelija i opreme za trafo stanice, na projektovanju, dizajniranju elektroopreme, VN rastavljača te mobilnih trafo stanica.

Powerdis je generalni zastupnik za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu Tvornice rastavljača MINEL iz Novog Pazara, a sa Siemensom iz Sarajeva potpisan je Ugovor o partnerstvu kao distributer za Niskonaponsku sklopnu tehniku.

Na raspolaganju imaju veliki lager elektroopreme za brzu i kvalitetnu isporuku a o svim zahtjevima klijenata računa vode visokoobrazovani kadrovi iz POWEDIS-a.

 

 

 

ALIVUK & CO d.o.o. Bihać

ALIVUK & CO d.o.o. Bihać

https://www.alivuk.ba/

 

Firma d.o.o ALIVUK & CO iz Bihaća osnovana je 1997. godine. Bavi se građevinskim poslovima od temelja do krova, po sistemu ključ u ruke, a sarađuju sa svjetskim brendovima poput ROFIX-a, BAUMIT-a i BRAMAC.

Prepoznatljivi su po gradnji porodičnih kuća, stambeno-poslovnih građevina, skladišnih te proizvodnih prostora. Vrše i kompletno izvodenje građevinskih radova na svim vrstama građevina niskogradnje i visokogradnje a u suradnji s dugogodišnjim kooperantima izvode i sve ostale obrtničke radove.

 

 

 

International Health d.o.o.

International Health d.o.o.

Stevica Rogulja, generalni direktor

www.internationalhealth.eu

 

Društveno odgovorna kompanija International Health uspješno posluje od 2003 godine. Sa već prepoznatljivim brendovima (Ge132, Ge132+Natural, Gekids, Vamex i Liposukcijska prehrana) kompanija danas ima oko 90 zaposlenih i prisutna je u 8 zemalja. Jedna od njih je i Bosna i Hercegovina, koja je otvorena 2010. godine.

Razvojni put International Health BiH traje punih 10 godina a među svojim zaposlenicima ima veliki broj visokoobrazovanih stručnjaka. Uz upravu, managment i logistiku kompanije, za njihov rad posebno je važan stručni tim farmaceuta, ljekara i drugih specijalista. Uz idealan spoj iskustva i mladosti kao i savremenu tehnologiju, postavljen je pouzdan temelj za istraživanje, razvoj i stvaranje vrhunskih proizvoda kojima punih 10 godina nastoje pravovremeno odgovoriti na zdravstvene potrebe današnjice.

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Preduslov ostvarenja visoko postavljenih poslovnih ciljeva je uspostavljanje sistema vrijednosti koji vas vode ka tom cilju. Mi kao kompanija smo od samog početka poslovanja odlučili da to bude izvrsnost - najviši standard u kvalitetu proizvoda i usluga, zadovoljstvo kupaca, znanje i vještine naših zaposlenih, odnosi sa poslovnim partnerima, upravljanje kvalitetom kroz uspostavljanje međunarodnih standarda. U našim kancelarijama na zidu značajno mjesto zauzima Politika kvaliteta, gdje pored navedenog stoji i da će rukovodstvo vlastitim prmjerom slijediti prihvaćenu politiku kvaliteta i doprinositi neprestanom poboljšanju kvaliteta i time unapređenju poslovanja kompanije. Stalno razvijamo i usvajamo nova znanja i vještine, jer smo potpuno svjesni da je naša snaga, nakon vrhunskog kvaliteta proizvoda, upravo u znanju i vještinama naših zaposlenih i zato ulažemo i razvijamo otvorenu komunikaciju i kvalitetan timski rad, koji nas vodi naprijed.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
International Health nudi jedinstvene i inovativne proizvode, koji pomažu očuvanju zdravlja. Unapređujemo znanje i podižemo svijest o zdravlju naših korisnika, te na taj način podupiremo odgovoran i zdrav način života kao i ličnu brigu za mentalno i fizičko zdravlje.

Stvaranje dodatne vrijednosti za potrošače, partnere, dobavljače, kupce, radnike, unapređenje kvalitete života i zdravlja svakog građanina, sve to zajedno za nas predstavlja mjerilo kvaliteta i uspješnosti našeg poslovanja.

Podrška i zadovoljstvo svih učesnika u poslovnom procesu koja se ogleda kroz kvalitetnu i dugogodišnju saradnju sa partnerima i lojalnost naših kupaca, daje nam podsticaj da unapređujemo svaki aspekt našeg poslovanja, da uvijek idemo korak dalje.

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Stalnim ulaganjem u kvalitet i brigom o potrebama korisnika, kompanija International Health je stvorila čvrstu osnovu na kojoj se temelji zadovoljstvo korisnika i poslovnih partnera. Korisnicima pružamo visokokvalitetne i vjerodostojne proizvode zasnovane na znanju, kompetencijama i standardima struke. Postići najviši standard bonitetne izvrnosti za kompaniju International Health, Upravu, zaposlenike, kao i naše saradnike i partnere, predstavlja potvrdu kvalitete kao i uloženog truda i pruža sigurnost u odnosima s našom kompanijom.

4. Da li i kako koristite certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Kompanija posjeduje mnogobrojne certifikate i priznanja na šta smo i više nego ponosni. Biti među najsupješnijim kompanijama u BiH, što potvrđuje certifikat bonitetne izvrnosti, posebna je čast ali i još jedna potvrda zdravog načina poslovanja za sve naše partnere i dobavljače, i što je najvažnije krajnje korisnike naših proizvoda i usluga. Certifikat koristimo u pisanoj i usmenoj komunikaciji sa partnerima i dobavljačima, kao i u komunikaciji sa korisnicima putem medija.

5. Da li biste preporučili certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?
Zadovoljstvo je pripadati grupi top poslovnih subjekata u Bosni i Hercegovini te za to imati i potvrdu u obliku Srebrnog certifikata bonitetne izvrnosti. U neizvjesnim okolnostima poslovanja inače, a posebno u okolnostima svjetske pandemije koja utiče na sve sfere našeg života i poslovanja, certifikat je ne samo potvrda poslovanja već i dokaz sigurnosti u poslovnim odnosima sa kompanijom koja ga posjeduje. Iz tog razloga certifikat preporučujemo i našim poslovnim partnerima, kao potvrdu njihovog uspjeha.

 

 

 

 

MIKRO-PEK d.o.o. Banja Luka

MIKRO-PEK d.o.o. Banja Luka

 

Mikropek je osnovan 1996. godine sa vizijom da se kupcima na tržištu BiH, uz kvalitetne sirovine, omogući i primjena novih tehnologija iz oblasti prehrambene industrije, prisutnih na evropskom tržištu.

Izvorno su djelatnosti Mikropeka imale akcenat na distribuciju sirovina za pekarstvo, slastičarstvo i mesnu industriju, da bi 2000. godine oblast djelovanja proširili i na promet veterinarsko-medicinskih proizvoda, DDD (dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija), te proizvoda namijenjenih oblasti agrara.

Mikropek je razvio saradnju sa velikim brojem svjetski poznatih proizvođača, te proširio svoju distributivnu mrežu širom BiH. Izuzetan značaj posvećen je edukaciji zaposlenih, kako bi svojim kupcima omogućili stručnu tehničku podršku i primjenske servise.

Potvrda kvaliteta našeg dijelovanja je potvrda o ispunjenom međunarodnom standardu ISO 9001:2008 kao i HACCP Codex Alimentarius.

Mikropek uspješno posluje već dvije decenije, kao jedan od vodećih distributera na tržištu BiH, a konstantan kvalitet usluga i proizvoda, kao i povjerenje kupaca zadobijeno tokom dugogodišnje saradnje, ključ su uspjeha ove distributerske kuće.

 

 

 

Mešić - Com d.o.o. Gradačac

Mešić - Com d.o.o. Gradačac

 

Kompanija Mešić - Com iz Gradačca osnovana je 2001. godine a do danas je razvila poslovanje u različitim djelatnostima:

Benzinske pumpe na Kerepu i Ormanici koje nude visokokvalitetnu naftu i naftne derivate, autoplin, te ulja i maziva za putnička i teretna vozila.

Građevinski materijal - Skladište i prodavnica u Kerepu i Tuzli ponuditi će sve potrebno za građevinsko radove, uz izuzetne cijene i transport robe.

Maloprodajni objekti - su zaštitni znak kompanije Mešić Com i nude velik izbor domaćih i stranih robnih marki, uz ljubazno osoblje i najpovoljnije cijene.

Za međunarodni transport - Vlastita transportna vozila mogu odgovoriti potrebama kompanije i njenih klijenata u bilo kojem trenutku.

Salon namještaja - u Kerepu postao je respektabilan faktor u ponudi namještaja svih vrsta i namjena, kao i namještaja po mjeri.

Centar bijele tehnike koji se nalazi u okviru salona namještaja, sa bogatom i kvalitetnom ponudom raznih kućanskih aparata i prateće opreme.

Autoservis sa autodijelovima, vulkanizerske usluge uz minimalan rok čekanja i širok izbor zimskih/ljetnih guma po super cijenama te autopraona sastavni su dio usluga ove kompanije.

Mešić Com u oblasti ugostiteljstva nudi niz vrhunskih Caffe bar-ova i restoran sa izvrsnim tradicionalnim i internacionalnim jelima.

Sinegdoha kompanije Mešić Com jeste i robna marka “M PAK”, visoke kvalitete i pristupačnih cijena, sa širokom paletom proizvoda, inovativnim rješenjima kao i plasiranju raznovrsnih proizvoda, sadržaja i pakiranja. Uz sve to ostaju konkurentne cijene i zadržava se kvaliteta proizvoda. Zastupnici kompanije Mešić Com uvijek su dostupni za davanje korisnih savjeta, pružanje kvalitetne usluge, uz ljubaznost kao sasvim prirodna stav.

 

 

 

MEMIĆ-GRADNJA d.o.o. Cazin

MEMIĆ-GRADNJA d.o.o. Cazin

 

Građevinska kompanija “MEMIĆ-GRADNJA” posluje od 1989. godine, na početku kao “PGS SANI”, da bi 1996. godine nastavila poslovati pod nazivom “MEMIĆ-GRADNJA” i od tada se bavi isključivo visokogradnjom.

Konstantnim ulaganjem u proširenje opreme i nove tehnologije, te u edukaciju zaposlenika, “MEMIĆ-GRADNJA” postala je jedna od vodećih građevinskih kompanija na USK pa i šire. U toku svog dosadašnjeg poslovanja“MEMIĆ-GRADNJA” je izgradila preko 2000 objekata, odnosno 3 miliona m2 prostora.

Kvalitet, brzina izvođenja radova, maksimalno poštivanje rokova i cjelovita ponuda su aduti kompanije “MEMIĆ-GRADNJA”, koji stvaraju ključnu konkurentnu prednost u ovoj branši.

Sposoban tim uposlenika, kvalitetna inovativna oprema, povoljna cijene i zadovoljni kupci ulijevaju im povjerenje da idu putem koji će im i u budućnosti omogućiti postizanje zadatih ciljeva.

 

 

 

 

BTS COMPUTERS d.o.o. Sarajevo

BTS COMPUTERS d.o.o. Sarajevo

 

Kompanija BTS Computers osnovana je 1994.g u Sarajevu. Osnovna djelatnost ove kompanije je prodaja, implementacija i održavanje poslovno-informacionih sistema - BILLANS PANHTEON, zatim prodaja i održavanje fiskalnih sistema u FBiH, prodaja i održavanje računarske opreme, kao i projektovanje i održavanje LAN i WAN mreža.

Iza BTS-a stoji tim mladih stručnjaka, koji raspolaže obimnim znanjem i iskustvom na području savremenih IT tehnologija. Glavni rezultat višegodišnjeg rada i iskustva su zadovoljni korisnici kompanije BTS Computers.

 

 

 

BK Linea Trade d.o.o. Sarajevo

BK Linea Trade d.o.o. Sarajevo

 

BK Linea Trade d.o.o. osnovana je 2002. godine. Ovaj drvni centar visokih radnih kapaciteta, smješten je u Sarajevu. Raspolaže sa 12 mašina u pogonu, te daje isporuku rezanih naloga do 48h od dana narudžbe. U asortimanu usluga nude rezanje i kantiranje iverala, CNC rezanje, krivolinijsko kantiranje i 3D vizualizaciju.

BK Linea je ovlašteni distributer za BiH najveće turske kompanije Yildiz Entegre i vodeći distributer i proizvođač aliminijskih profila za američke plakare, koji prate evropske standarde. Da bi zadovoljili kvalitet usluga, kantiranje vrše kant trakama svjetskog proizvođača Rehau. Trenutno raspolažu sa 250 dekor iverica. Posjeduju i prodavnicu sa repromaterijalom a njihovi proizvodi mogu se naručiti i on-line.

BK Linea Trade želi i dalje unapređivati poslovanje i držati korak sa savremenim svjetskim trendovima i standardima, uz zadržavanje vrijednosti na kojima temelje svoj uspjeh.

 

 

 

TO Sportek d.o.o. Kotor Varoš

TO Sportek d.o.o. Kotor Varoš

Tvornica obuće „ Sportek“ d.o.o. osnovana 2005. godine u Kotor Varoši, proizvodi sportsku obuću i dijelove za automobilsku industriju i biciklizam. Zahvaljujući dugoročnoj saradnji sa svjetski poznatim brendovima, stalnim unaprjeđenjem poslovnih procesa, ulaganjem u nove tehnologije i ljudski potencijal, Sportek je danas izrastao u poslovnog giganta sa prostorima za proizvodnju i skladištenje robe u iznosi 30.000 m2. u kojima je zaposleno više od 2000 radnika, i jedan je od najvećih izvoznika u BiH.

Kompanija Sportek bavi se serijskom proizvodnjom sportske obuće  - proizvodi profesionalne modele kopački za Nike korporaciju, te profesionalne modele za biciklizam za brend DMT, koji je u vlasništvu matične firme Dijamant te serijsku proizvodnju obuće (papuče i čizme za kompaniju Crocs) i  šivanje i štampanje proizvoda od tekstila za bicikliste. U njihovu djelatnost spada i proizvodnja dijelova od karbonskih vlakana za motocikle i bicikle, te proizvodnja patentiranih nosača stubova za rasvjetu, a patent je u vlasništvu matične kompanije iz Italije.

Poslovna strategija Sportek-a podrazumijeva kontinuirano istraživanje i razvoj novih metoda izrade njihovih proizvoda, orijentiranost na klijente, te korporacijska društvena odgovornost, koja je ugrađena u njihovo poslovanje.

 

 

 

Gliese 581g d.o.o. Sarajevo

Gliese 581g d.o.o. Sarajevo

www.facebook.com/McDonaldsBiH
https://www.mcdonalds.ba/

 

Pod kompanijom Gliese 581 d.o.o. posluje McDonald’s u Bosni i Hercegovini, vodeći lanac brze usluge u svijetu i u BiH i jedan od najvećih svjetskih brendova, poznat po izrazito visokim standardima. Sinonim je za brzu i ljubaznu uslugu, kvalitetne proizvode, čiste i ugodne lokacije te vrijednost koju gost dobije za svoj novac - zapravo je i formula uspjeha ovog brenda, na koju su ponosni.

Od jula 2011. godine kada je u samom centru Sarajeva otvoren prvi McDonald’s u BiH, kontinuirano ulažu u razvoj svog poslovanja, iz godine u godinu otvaraju nova radna mjesta i poboljšavaju ponudu nastojeći gostima uvijek pružiti samo najbolje. Cilj im postići bit McDonald’s- ovog svjetski poznatog „i’m lovin’it“slogana - gostima pružiti malo i jednostavno životno zadovoljstvo koje mogu priuštiti kada god to požele.

Posluju u skladu s principima društveno odgovornog poslovanja a jedno od temeljnih načela je odgovornost prema zajednici u kojoj posluju, što uključuje i vraćanje dijela dobiti kroz društveno vrijedne projekte te sudjelovanje u humanitarnim aktivnostima, po kojima je McDonald’s poznat širom svijeta. Ova kompanija ulaže izuzetno mnogo i na zaštiti okoliša.

 

 

 

BH ROLL d.o.o. Sarajevo

BH ROLL d.o.o. Sarajevo

https://www.bhroll.ba/

 

Osnovna djelatnost kompanije BH Roll je proizvodnja i prodaja aluminijumskih i PVC roletni, komarnika, segmentnih i rolo vrata, spoljnih žaluzina i plisse zavjesa. Profesionalan pristup, visoki kvalitet usluga i proizvoda, te zadovoljstvo kupaca, konkurentska su prednost BH Roll-a.

Od osnivanja 2013. godine, BH Roll je stalnim usavršavanjem poslovnog i proizvodnog sistema postao sinonim za kvalitet, inovativnost i kreativnost. Praćenjem svjetskih trendova, usavršavanjem tehnološko-proizvodnih kapaciteta i zaposlenih, BH Roll je u mogućnosti da ponudi kompletna rješenja za svoje kupce. Pri projektovanju teže rešenjima koja prvenstveno vodi računa o željama i mogućnostima klijenta, ali i o tehničkim detaljima koji obezbjeđuju funkcionalnost i dugotrajnost proizvoda.

Cilj im je postići i održati vodeću poziciju na tržištu u Bosni i Hercegovini, pa i šire a misija pružanje kvalitete i posvećenost zadovoljstvu kupaca.

 

 

 

Bećirović d.o.o. Žepče

Bećirović d.o.o. Žepče

https://www.facebook.com/becirovicbus

 

Kompanija Bećirović d.o.o. iz Žepča posluje od 2008. godine, baveći se prevozom putnika na lokalnim dionicama. Vremenom su se proširili i na druge djelatnosti, tako da kompanija Bećirović danas, u sklopu osnovne djelatnosti, obavlja prevoz putnika na redovnim linijama na općinskom i kantonalnom nivou, a po potrebi i ugovorene vožnje širom Bosne i Hercegovine kao i van granica države, te posjeduje i farmu brojlera, šoping centar sa dječijom igraonicom, butikom, fitnes centrom, a unutar centra posluje market IZZY i Restoran Hayat. Tri kilometra dalje nalazi se i benzinska pumpa Zaha Benz.

ROLO-MAX d.o.o. Velika Kladuša

ROLO-MAX d.o.o. Velika Kladuša

https://www.facebook.com/1234rolomax/

 

Firma ROLO-MAX d.o.o. iz Velike Kladuše, osnovana je 2003. godine. Specijalizirani su za proizvodnju sekcionih garažnih vrata i roletni. Iako su uglavnom orijentirani na domaće tržište, bave se i izvozom, uspijevajući i na tom području već niz godina biti uspješni i prepoznatljivi.

Jedina su kompanija proizvođači dijelova za garažna sekciona vrata u regiji koja, više od 80% od ukupnog Hardware-a, tj okova za garažna vrata, proizvodi u vlastitim pogonima a direktni su proizvođač svih profila za sekciona vrata i mnogih drugih dijelova koji su usklađeni sa evropskim normama i standardima.

Pored navedenih proizvoda započeli su i proizvodnju plastičnih čepova i plastičnih zaštita na neke od dijelova za garažna sekciona vrata, čime su postali prvi u regiji koji prave ove specifične proizvode, čineći garažna vrata estetski i sigurnosno bolja i prepoznatljivija.

Kapacitet firme ROLO-MAX d.o.o. se ogleda u izuzetno velikom obimu proizvodnje i mogućnosti brze isporuke, te stalnim stanjem roba i materijala na skladištu, stoga se ROLO-MAX može pohvaliti veoma brojnim i uspješnim referencama, te dugom tradicijom zadovoljnih kupaca i saradnika.

Fiko Commerc SF d.o.o. Cazin

Fiko Commerc SF d.o.o. Cazin

https://fikocomerc.com/

 

Počeci ove kompanije vezani su za zanatsku radnju, koja se bavila građevinskom limarijom, osnovanu 1977. godine, koja 1996. prerasta u preduzeće “Fiko Commerc SF” sa deset zaposlenih radnika i nastavljajući kontinuirani rast i razvoj. 2006. godine otvorili su i “Limont” – proizvodni pogon u Republici Hrvatskoj, angažujući se na oživljavanju privrednih aktivnosti i otvaranju novih radnih mjesta u tom izrazito nerazvijenom području, uspijevajući da u kratkom periodu preuzmu značajan dio posla na pokrivanju i opremanju objekata širom Hrvatske.

Realizacija planova poput otvaranja proizvodno-prodajnog objekta u Banjaluci i izgradnja novog pogona u Ćoralićima, omogućava efikasnije buduće poslovanje u regiji i čime će Fiko Commerc osnažiti svoje pozicije u građevinskoj industriji u BiH.

Opremljeni su i osposobljeni za izvođenje najzahtjevnijih poslova u oblasti građevinske limarije. Posjeduju vozni park od 15 namjenskih i specijalizovanih vozila te liniju za proizvodnju crijepne ploče, trapezno profilisanje lima, fasadnih profilisanih limova i građevinske limarije. Pored limarskih proizvoda, bave se nabavkom i montažom čeličnih konstrukcija, krovnih, zidnih i fasadnih panela sa ispunom od poliuretana, mineralne vune i stiropora. Također vrše nabavku i montažu polikarbonata, pleksiglasa i alucobonda, a planiraju i nabavku i montažu TRESPE.

U svom prostoru u Cazinu, pored proizvodnje, radi i trgovina koja, osim limarske galanterije i alata, nudi i ostale alate i materijale za radove u građevinarstvu.

Tat-Com d.o.o. Srbac

Tat-Com d.o.o. Srbac

Tat-Com je trgovina na veliko drvetom, građevinskim materijalom i sanitarnom opremom, nastala iz vizije vlasnika da napravi značajan iskorak u oživljavanju privrede opštine Srbac.

Vlasnik kompanije, Dragan Tatomir, odlučio se upustiti u privatan biznis još 2006. godine. prvobitno razvijajući djelatnost kompanije u dvije hale na površini od 500 kvadrata, gdje se odvijala trgovina trupcima i proizvodnja ogrevnog drveta, i od tada uspješno razvija djelatnost u oblasti drvoprerade. Sarađuju sa brojnim partnerima evropskih zemalja poput Italije, Njemačke, Mađarske, Rumunije, Turske.

Nedal d.o.o. Sarajevo

Nedal d.o.o. Sarajevo

Direktor Besim Hadžiosmanović, dip.ecc

https://nedal.com.ba/

 

„Nedal“ d.o.o. je osnovana kao porodična firma u aprilu 1996. godine. Ove godine obilježavaju 25 godina postojanja a s ponosom mogu reći, i uspješnog rada. Najveće bogatstvo ove kompanije su njeni klijenti i ekipa uposlenika koji zaista rade stručno i timski. Osnovne djelatnosti Nedala su računovodstveni poslovi i porezno savjetovanje. Kapital društva sa krajem 2020. godine iznosi cca. 500.000. - KM. Imovina kojom raspolažu uključuje i vlastiti poslovni prostor u centru Sarajeva. Veoma im je bitan poslovni ugled, koji uglavnom obezbjeđuju savjesnim radom te naglašenim poštovanjem i zaštitom ugleda svojih klijenata.

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Poslovanje, koje certifikat cijeni izvrsnim, postigli smo sinergijom zadovoljavanja interesa klijenata i vlastitih poslovnih i svakih drugih ciljeva. Prioritetni interes naših klijenata je pažnja i kontrola svakog dokumenta i pravovremena komunikacija, kako bi izbjegli bilo kakvu vrstu rizika prilikom kontrole nadležnih poreznih organa. Vlastiti poslovni ciljevi su isplate dividendi vlasnicima i uredno izmirivanje dogovorenih obaveza prema trinaest stalnih uposlenika.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Da bi odgovorili na ovo pitanje, pokušat ćemo sažeti naš trenutni tržišni položaj i poslovna očekivanja. Za početak, moram pojasniti da nemamo posebnih razvojnih planova u smislu inteziviranja i povećanja obima poslova. Prevashodni razlog je kompliciran makroekonomski prostor u kojem djelujemo i koji ima mnogo specifičnosti. Veoma je podložan izmjenama. Postoje četiri nivoa vlasti i raspodjela njihovih prihoda nam u operativi predstavlja probleme i rizike. Rizici su uvijek prisutni kod kontrola nadležnih kontrolnih organa. Naš rad se na kraju i ocjenjuje kroz zapisnike i rješenja kontrolnih organa. Ovo znači da značajno povećanje poslova automatski otvara problem kadrova. Naša kadrovska politika se zasniva na vlastitom profiliranju potrebnih kadrova. To zahtijeva dobar izbor kandidata i vrijeme. Cijenimo da uz ostala ulaganja u promociju i infrastrukturu nismo u mogućnosti realno i dugoročno planirati prihode.

3. Da li i kako koristite certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Iako do sada nismo u potpunosti iskoristili certifikat za promociju, prezentirali smo ga u razgovorima sa dosadašnjim klijentima, uvijek uz napomenu da to neće dovesti do povećanja cijena naših usluga. Kod budućih ugovaranja ćemo koristiti certifikat bonitetne izvrsnosti, jer smo uvjereni da je objektivan, profesionalan i drugim daje stvarnu sliku boniteta našeg društva.

4. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način?
Mi smo zadovoljni jer smo uspjeli dobiti značajno priznanje za naš rad i time se možemo pohvaliti našim klijentima. Ostale aktivnosti traže mlađu i motiviraniju osobu od mene. Ako bi iz ovog odnosa mogli projicirati efekte i rokove, ja bih ipak morao taj posao prepustiti mlađem i to bilo mi bilo iskreno zadovoljstvo.

 

 

 

 

TeleGroup d.o.o. Banja Luka

TeleGroup d.o.o. Banja Luka

Milomir Gligorijević, CEO, TeleGroup

www.telegroup-ltd.com

 

Telegroup d.o.o. Banja Luka pripada istoimenoj grupaciji, osnovanoj 1992. u Velikoj Britaniji, i jedan su od vodećih Solution provajdera u oblasti informaciono - komunikacionih tehnologija (ICT) i energetike na tržištu zapadnog Balkana. Zahvaljujući razumijevanju poslovnih procesa, što je fundamentalni element u procesu digitalne transformacije poslovanja, korisnicima pružaju optimalna rješenja za povezivanje, digitalizaciju, automatizaciju i zaštitu svih segmenata poslovanja.

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Stremimo da kontinuirano ostvarujemo našu kompanijsku viziju i misiju. Uvek smo se vodili činjenicom da zaposleni jesu najznačajniji resurs i najveća pokretačka snaga i trudili se da kroz izgradnju i negovanje talentovanih ljudi koji kreiraju i uvode napredne tehnologije, budemo pouzdan tehnološki partner našim klijentima, doprinosimo kvalitetnijem poslovnom ambijentu, razvijemo poslovanje na novim tržištima, i naravno, sprovodimo društveno odgovorne aktivnosti i time utičemo na podizanje standarda šire društvene zajednice.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Vreme u kojem živimo, koje je stalno dinamično, donosi konstantne promene i nove trendove, zahteva da se i mi menjamo, prilagođavamo i inoviramo. Tako je naša osnovna motivacija kontinualna inovacija i kontinualne promene interne organizacije.
Prilagođavanje rešenja u oblasti informaciono – komunikacionih tehnologija i energetike novim poslovnim potrebama naših klijenata, kao i razvoj novih proizvoda i pametnih sistema u oblasti poljoprivrede, saobraćaja, zdravstva i ekologije, zahtevaju uvek nove, ambiciozne, mlade ljude i organizaciju koja im tu kreativnost omogućava.

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Mi se ne borimo za priznanja. Jednostavno nas stil rada i organizacije, ako i kada zasluže priznanja, za našu kompaniju predstavljaju potvrdu našeg dugogodišnjeg profesionalizma, kvaliteta i stabilnih poslovnih rezultata koje postižemo iz godine u godinu. Takođe, ovo priznanje za nas je i podsticaj da uz primenu visokih standarda u biznisu nastavimo uspešno poslovanje na svim tržištima na kojima smo prisutni. Samim tim kontinualno potvrđujemo imidž pouzdane i poželjne kompanije za sadašnje i buduće novozaposlene, spremne da prihvate i unaprede našu poslovnu filozofiju, a sve u interesu naših korisnika i partnera koji imaju poverenja u nas i naš rad.

4. Da li i kako koristite sertifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Potvrdu srebrne bonitetne izvrsnosti smatramo velikim priznanjem i ovu informaciju promovisali smo na svim našim kanalima komunikacije, na korporativnom sajtu, kao i društvenim mrežama, a takođe, sertifikat je inkorporiran u sve naše zvanične dokumente za korespodenciju.

5. Da li biste preporučili sertifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?
Sertifikat predstavlja potvrdu uspešnog poslovanja kompanije i dodeljuje se na osnovu jasnih kriterijuma poput uspešnosti, likvidnosti, finansijske sposobnosti i odgovornog poslovanja. Dakle, ne mogu preporučiti sertifikat, već poželeti drugim kompanijama da svojim rezultatima i radom dostignu potreban nivo i ispune sve kriterijume za dodelu jednog ovakvog prizanja.
Ne manje značajno, kada kompanije sa kojima poslujemo poseduju sertifikat, uvereni smo da su platežno sposobne i njima dajemo mnogo bolje komercijalne uslove.

 

 

 

 

Geobiro d.o.o. Konjic

Geobiro d.o.o. Konjic

Direktor Enes Jahić, M.Sc. Geod.

www.geobiro.ba

 

Kompanija GEOBIRO, sa sjedištem u Konjicu na adresi Pleha 2A, djeluje od 1991. godine. Osnovna djelatnost firme je iz područja geodetskih usluga, a posebno se izdvajaju usluge inžinjerske geodezije, laserskog skeniranja i 3D modeliranja iz oblaka tačala (proizvoda nastalog laserskim skeniranjem objekata). Pored Bosne i Hercegovine, Geobiro d.o.o. sarađjuje i partner je najvećim geodetskim firmama u Velikoj Britaniji, Irskoj, Njemačkoj, Hrvatskoj i zemljama Skandinavije na izradi 3D BIM modela.

Pored uslova koje su ispunili za potrebe Uvjerenja za izvođenje geodetskih radova koje izvode samostalni geodetski privrednici, izdano od strane Federalne geodetske usprave, posjeduju odgovarajuća tehnička sredstva i opremu za obavljanje poslova iz oblasti geodezije.

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Zahvaljujući težnji ka vrhunskoj kvaliteti u našem radu, dugogodišnjem iskustvu i stalnom praćenju potreba tržišta, tokom godina rada razvili smo se u renomiranu firmu čije ime postaje potvrda i garant kvalitete. Firma „Geobiro” d.o.o. konstantno ulaže u proširenje kapaciteta i kvalitetnu edukaciju postojećih i novih usposlenika. Glavni razlog našeg uspjeha i održavanja izvrsnog poslovanja leži u kvalitetnom i fleksibilnom odnosu prema kupcima. Naše usluge nudimo po principu „ključ u ruke“ i po tome smo prepoznatljivi na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine. Ovaj princip podrazumijeva da mi našim partnerima pružamo potpunu podršku na onom dijelu projekta koji se odnosi na geodetske usluge. U to spada nabavka geodetskih podloga, izrada ažurnih geodetskih situacija kao i projekata eksproprijacije. U ovom trenutku imamo preko 40 zaposlenih, uz konstantan napredak i zapošljavanja.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Mladi tim ljudi i rad sa evropskim i svjetskim kompanijama na polju laserskog skeniranja i BIM modeliranja nam daje energiju i uvjerenje da smo na pravom putu. Naš omjer cijene i kvaliteta je garant našeg uspjega sto dokazuju naši bilansi stanja i uspjeha, a čemu je garant i certifikat bonitetne izvrsnosti.

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
To za nas znači veliki uspjeh, kao i činjenica da već drugu godinu zaredom dobijamo certifikat bonitetne izvrsnosti, a s druge strane, da smo jedina firma u HNK u našoj djelatnosti koja posjeduje srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti i jedna od dvije u BiH.

4. Da li i kako koristite certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Prošlogodišnji, a i ovogodišnji certifikat bonitetne izvrsnosti je prezentiran na našoj web stranici, te se nalazi u headeru svih naših računa prema domaćim i stranim partnerima kao i u headeru za sve izlazne dokumente. Strani partneri veliku pažnju pridaju certificiranju i puno više prate i razumiju vrijednost jednog ovakvkog certifikata.

5. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Ukoliko vam je to donijelo određena poboljšanja, možete li navesti primjer?
Navedene certifikate ističemo u svim našim izlaganjima prema stranim klijentima kako bi povećali naš ugled kod klijenta. U poslovnom svijetu certifikati se zaista cijene i doprinose razvoju kompanije.

6. Da li biste preporučili certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?
Certifikat bi u svakom slučaju preporučili svim uspješnim kompanijama jer će na taj način istaknuti svoj biznis kupcima te ostvariti bolju komunikaciju i partnerske veze. Važno je održati zdrav i kvalitetan odnos sa klijentima i uposlenicima, a svi certifikati će doći po zaslugama.

 

 

 

 

Jump logistics d.o.o. Sarajevo

Jump logistics d.o.o. Sarajevo

Hasib Salkić, CEO

www.jump-logistics.com

 

Jump logistics je kompanija registrovana 2001. za aktivnosti skladišne logistike, organizaciju svih vrsta transporta, posredovanje u carinjenju roba i poslove spoljne trgovine. Evidentirana je u registru kompanija koje obavljaju spoljnjotrgovinsko poslovanje i ima licencu posrednika u carinskom postupku. Nude i kompletnu transportnu i carinsku uslugu u organizaciji sajamskih manifestacija, osiguranje roba u transportu i spoljnjotrgovinsko poslovanje u ime i za račun klijenta. Jump Logistics je agent SDV-a i Panalpine za BIH te član FIATA (Fédération Internationale des Associations de Transitaires et Assimilés).

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Pravovremenom komunikacijom sa klijentima, dobrim ponudama i vrhunskim obavljanjem usluge osiguravamo status pouzdanog logističkog partnera na domaćem i međunarodnom tržištu. Sa takvom reputacijom, dobijate lakše i nove klijente

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Kontinuirana je ambicija društva i uposlenih za boljim, kako u pogledu kvaliteta, tako i obima logističkih usluga

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Zadovoljstvo, ali i oprez u poslovanju i nastojanje da ostanemo bonitetno izvsni.

4. Da li i kako koristite certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Oznaku bonitetne izvrsnosti koristimo najviše u mailu, kao dominatnoj komunikaciji, jer to smatramo izuzetno korisnom informacijom o nama i za dobavljače i za kupce.

5. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Ukoliko vam je to donijelo određena poboljšanja, možete li navesti primjer?
Bonitet izvrsnosti donosi i određeni stepen samopouzdanja uposlenima, koji dobro koriste u kreiranju ponuda i pregovaranju.

6. Da li biste preporučili certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?
Ne može se certifikat preporučiti, on se dobija na osnovu jasnih i vrhunskih kriterija poslovanja. Ali ako ste ih postigli, onda preporučujem da certifikatom to i potvrdite.

 

 

 

 

Iskraemeco Sarajevo d.o.o.

Iskraemeco Sarajevo d.o.o.

Mirza Softić, direktor

www.iskraemeco.ba

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?
Najkraće rečeno, izvrsno poslovanje je posljedica dobrog razumijevanja misije preduzeća, definisanih i iskomuniciranih realnih ciljeva, i uspostavljenih adekvatnih procesa sa jedne strane te kvalitetnih i motiviranih zaposlenika sa druge strane.


2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?

Stalna poboljšanja su jedini mogući način održavanja izvrsnog poslovanja.


3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?

Dodatni podstrek i stimulans za dodatna unapređenja i još bolje rezultate poslovanja.


4. Da li i kako koristite srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuti svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Potvrda bonitetne izvrsnosti je jedna od potvrda našeg uspjeha i intencija ka stalnim poboljšanjima, što svakako ulijeva sigurnost i povjerenje kod naših stejkholdera, stoga ćemo istu prezentovati putem svih komunikacijskih kanala za koje budemo smatrali da će služiti svrsi.


5. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva su vam to poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?

Potvrdu bonitetne izvrsnosti nastojimo iskomunicirati u svim svojim procesima a što svakako doprinosi poboljšanju percepcije o našem preduzeću.


6. Da li biste preporučili certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?
Svakako da bih preporučio certifikat, jer isti smatram relevantnom potvrdom uspjeha, a što kroz stvaranje osjećaja sigurnosti i zadovoljstva kod klijenata nedvojbeno može da unaprijedi dalje poslovanje.

 

 

cargo-partner d.o.o. Sarajevo

cargo-partner d.o.o. Sarajevo

Sanjin Hamidović, director

www.cargo-partner.com


1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsnost u poslovanju?
cargo-partner je međunarodna transportna i logistička kompanija, osnovana u Beču, 1983. godine. U Bosni i Hercegovini smo počeli sa radom 2008. godine. Danas, 12 godina kasnije, cargo-partner Sarajevo u svom timu ima 28 profesionalaca, spremnih da u svakom momentu odgovore na različite potrebe naših kupaca, a na tržištu je prepoznat kao vodeći pružalac transportnih i logističkih usluga.

Industrija u kojoj poslujemo je izuzetno dinamična i svakodnevno sa sobom nosi različite izazove i suočavanje sa respektabilnom konkurencijom.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Ključ našeg dobrog poslovanja jeste timski rad, te spremnost i želja da budemo svaki dan bolji i da budemo izvrsni. Nastojimo da sa našim klijentima uspostavimo partnerski odnos – što govori i sam naziv kompanije „cargo-partner“, te da jedni drugima budemo podrška i motiv za postizanje što boljih poslovnih rezultata.

Pored toga, svake godine postavljamo nove ciljeve u svim aspektima svog poslovanja. Ostvarenje svakog od njih, za nas predstavlja podstrek da se nastavimo boriti istim žarom i da dostignemo nivo izvrsnosti, a što je i u skladu sa našim motom: ”passion for excellence”.

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Znači mnogo! Mi već godinama, kako lokalno, tako i na nivou korporacije, kontinuirano radimo na unaprjeđenju poslovnih procesa i poboljšanju kvalitete naših usluga. Srebrna bonitetna izvrsnost je od izuzetnog je značaja i svakako, motiv da nastavimo sa dobrom praksom.


4. Da li i kako koristite srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?
Ponosni smo na činjenicu da smo vlasnici Srebrnog certifikata bonitetne izvrsnosti i sigurno je da ćemo ga koristiti u poslovnoj komunikaciji, jer je on potvrda pouzdanosti i finansijske stabilnosti kompanije cargo-partner i zasigurno ostavlja pozitivan dojam kod naših poslovnih partnera.
Kanali koje generalno koristimo za plasiranje pozitvnih priča i informacija o kompaniji su također i kanali za promociju naše bonitne izvrsnosti. To su prije svega web portali (Akta.ba), društvene mreže (LinkedIn), Intranet Newsletter, službeni dokumenti, dopisi i sl.

5.  Jeste li koristili certifikat bonitetne izvrsnosti i u kojoj fazi procesa rada i na koji način? Da li Vam je i kakvo poboljšanje to donijelo? Možete li dati konkretne primjere?
Srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti je veoma važna referenca i priznanje našem poslovanju i rado ga ističemo kao priznanje na lokalnoj i internacionalnoj razini. Njegov značaj se naročito očituje kroz činjenicu da smo dio međunarodne kompanije koja posluje u više od 40 zemalja širom svijeta i sarađuje sa velikim brojem inostranih partnera.


6. Biste li preporučili certifikat svojim poslovnim partnerima? Ako da, iz kojih razloga?
Certifikat bonitetne izvrsnosti, bez bilo kakve dvojbe, već preporučujemo svim našim partnerima. Pouzdanost i povjerenje predstavljaju bazu svakog uspješnog poslovnog odnosa, i to je zapravo ono osnovno što ovaj certifikat komunicira.

 

Hotel Europe Group Sarajevo

Hotel Europe Group Sarajevo

Berina Bajrović, MSc, Executive Director

www.hoteleurope.ba


1. Kako ste uspjeli postici i kako održati uspješno poslovanje? 

Europe Group je najveća hotelska grupacija u BiH koja posluje sa 5 hotela u centru Sarajeva - Hotel Europe, Holiday, Art, Astra, Astra Garni i ima 300 uposlenika. Naše hotele povezuje raznolikost koja se ogleda u kategorizaciji i cijenama, a jasno ih odlikuje atraktivna lokacija i neupitan komfor, visoka razina personalizirane i profesionalne usluge. Ključni faktori uspješnog poslovanja naše kompanije, koji doprinose da već godinama držimo lidersku poziciju na BH tržištu, su lokacija, tradicija i visoki profesionalizam usluga u našim hotelima. Europe Group hoteli su smješteni u samom srcu grada Sarajeva, samo par koraka od turističkog starog gradskog jezgra. Svojom centralnom lokacijom naši hoteli su nepogrješivo najbolji izbor ukoliko želite upoznati historiju grada, obići znamenitosti i uživati u ljepotama Baščaršije.  Tradicija hotela Europe je jedinstvena u jugoistočnoj Evropi, duga skoro 140 godina. Hotel Holiday, Olimpijski hotel sagrađen 1984. simbol je novije historije grada Sarajeva, BiH i centar svih društvenih dešavanja zadnjih 40 godina. Ponosni smo na tradiciju naših hotela i to je jedan od ključnih faktora i razloga zašto smo bili i ostali lideri u hotelskoj industriji BiH. Hotel Europe je uvijek predstavljao vodeću kuću u hotelijerstvu, školu i institut za praktičnu nastavu, mjesto svih kulturnih i društvenih zbivanja kroz dugu historiju, mjesto gdje su odsjedali i gdje i danas borave najeminentniji ljudi iz Evrope i Svijeta, političari, glumci, režiseri, i ostale poznate ličnosti. Naša grupacija je postavila visoke standarde u hotelijerstvu BiH. Kvalitet usluga postavljen kao imperativ da ispunimo očekivanja svakog gosta, emocije i strast koju posjeduju tim stručnih menadžera i svi ostali uposlenici u našim hotelima su zaista faktori kojima su možemo pohvaliti. 


2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?
Naša misija je da konstantno radimo na poboljšanju kvalitete naših usluga, te uspješno razvijamo kompaniju u regionu i šire. Praćenje trendova u hotelskom biznisu, nove investicije, stvaranje novih vrijednosti, te zadovoljavanje očekivanja novih generacija je ono što nas ispunjava i podstiče na još bolje poslovne rezultate.


3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Ovu nagradu smatramo velikim priznanjem za doprinos razvoja bosansko-hercegovačkog turizma. Naši hoteli su bili temelj za BiH turizam.  Ponosni smo što smo doprinijeli pozicioniranju Bosne i Hercegovine u svijetu kao atraktivne turističke destinacije i što smo očuvali skoro deceniju ipo dugu tradiciju naših hotela. Velika nam je čast što ste nas prepoznali kao lidere u našoj djelatnosti.


4. Koristite li certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa svojim sadašnjim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuti Srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti?

Certifikat bonitetne izvrsnosti nas definitivno ističe u odnosu na ostale kompanije koje se bave istom djelatnošću. Hotelijerstvo je djelatnost čija se komunikacija odvija u velikoj količini sa inostranim partnerima, svjetskim turstičkim agencijama, globalnim B2B kanalima za prodaju, ambasadama, ministarstvima i ostalima kojima će certifikat bonitetne izvrsnosti dati dodatnu sigurnost i povjerenje prilikom poslovanja sa našom kompanijom. Logo srebrenog certificate bonitetne izvrsnosti ističemo u potpisu mailova Europe grupacije, na socijalnim mrežama kao i na našoj web stranici.


5. Jeste li koristili certifikat bonitetne izvrsnosti i u kojoj fazi procesa rada i na koji način? Da li Vam je i kakvo poboljšanje to donijelo? Možete li dati konkretne primjere?
Certifikat bonitetne izvrsnosti smo najviše koristili u fazi prodaje naših usluga. Svakodnevno ga koristimo u potpisima naših mailova, kao i u komunikaciji sa medijima i na socijalnim mrežama. Zasigurno nam je donijelo poboljšanje u pozicioniranju brenda poslovanja naše kompanije na tržištu. Certifikat bonitetne izvrsnosti koristimo kao referencu za pouzdanost u naš rad za već postojeće ali i buduće poslovne partnere.


6. Biste li preporučili certifikat svojim poslovnim partnerima? Ako da, iz kojih razloga?
Svakako bismo preporučili certifikat poslovnim partnerima i kolegama iz naše djelatnosti. Certifikat bonitetne izvrnosti je veliko priznanje za strastven i uspiješan dugogodišnji rad kompanija. Velika nam je čast biti prepoznat od strane kompanije čiji su certifikati međunarodno priznati. Certifikat nas dodatno motiviše da radimo na inovacijama i doprinosimo turističkoj ponudi Bosne i Hercegovine. Jedna od najbitnijih karakteristika svake kompanije je kredibilnost i stabilnost, a to cerfitikat upravo i dokazuje.

 

ORBICO BEAUTY doo Sarajevo

ORBICO BEAUTY doo Sarajevo

Generalna direktorica: Marina Nevrt (mag.oec)

www.orbicobeauty.ba

 

1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsno poslovanje?

Orbico Beauty akvizicijom Evereta I odvajanjem Orbico kozmetičkog biznisa od 2017.-e posluje kao samostalna kompanija pod imenom Orbico Beauty. Imamo preko 20 godina iskustva u Beauty biznisu, tržišni smo lider I dio smo članice Orbico Grupe koja danas posluje u 20 zemalja Europe I zapošljava preko 8000 uposlenika.

Ključna I najvažnija karika u uspjehu našeg poslovanja I realizaciji svih pomenutih ciljeva su naši uposlenici koji svojim predanim radom, kvalitetnim idejama, I posvećenošću donose najveću dodanu vrijednost. Kao kompanija ulažemo u ljude I radimo na razvoju njihovih kompetencija.

Mi smo pouzdan partner koji je usmjeren na zadovoljstvo naših kupaca I poslovnih partnera, fokus naše usluge je da budemo “solution provider”, partner koji nudi cjelovita rješenja u svim segmentima distribucije: brand managmentu, marketingu, merchandisingu, logistici uključujući i 3PL uslugu.

Naša konkurentna prednost je I naša fleksibilnost da prilagodimo naš poslovni model zahtjevima naših poslovnih partnera, danas je to od izuzetne važnosti jer poslujemo u nepredvidivom ambijentu koje je zahvaljujući tehnološkoj ekspanziji izuzetno promjenjiv. Zajednički cilj nam je stvaranja nove vrijednosti kako bismo ostvarili održiv rast prihoda I profitabilnosti. Svjesni smo da samo one kompanije I timovi koji se najbrže budu prilagođavali svoje poslovne modele promjenama, oni će dugoročno I opstati na tržištu.

2. Šta vas podstiče na još bolje poslovne rezultate?

Izuzetno smo ponosni da smo sve ove godine više puta nagrađivani za uspješne projekte od strane naših poslovnih partnera koji su globalnih svjetskih igrači, najviše za marketing projekte. Isto tako dolaze nam priznanja I lokalno,prošle godine od strane Bisnoda smo dobili priznanje AAA certifikat za bonitetnu izvrsnost za ostvareni rezultat 2019.-e, a ove god smo napravili dodatni iskorak dobivanjem Srebrenog Certifikata, što nas stavlja u sam vrh bonitetno pouzdanih kompanija, na što smo jako ponosni.

3. Šta za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?

Znači da smo na dobrom putu I da je strategija kompanije dobro postavljena. Stalno radimo zajedno na unapređenju poslovnih procesa u cilju bržeg I boljeg razvoja svog poslovnog modela. Cilj je da smo prepoznatljivi I kao poželjan poslodavac našim današnjim i budućim uposlenicima I isto tako pozdan partner, kako na lokalnom tako I globalnom svjetskom tržištu.


4. Da li i kako koristite srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa vašim trenutnim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuli svoju potvrdu bonitetne izvrsnosti?

Da, koristimo ga kao jednu od reference naše pouzdanosti I sa aspekta financijske stabilnosti što je u ovim izazovnim vremenima posebno važno za dugoročno poslovanje I siguran poslovni odnos sa postojećih, a tako I budućim poslovnim partnerima.

Kanali koje koristimo da isteknemo svoj bonitetni status su naša korporativna web stranica, službeni potpisi kroz e-mail komunikaciju, visit kartice, društvene mreže IG, FB, I LinkedIn profil!


5. Da li ste i u kojoj fazi radnog procesa koristili potvrdu o bonitetnoj izvrsnosti i na koji način? Kakva su vam to poboljšanja donijela? Možete li dati konkretne primjere?

U pregovoru sa novim poslovnim partnerom gdje smo uspjeli dodatno dobiti duže odgode plaćanja na robama ili otkazati bankovne garancije koje su dodatni trošak, obzirom da je sam certifikat potvrda stabilnosti I bonitetne pouzdanosti kompanije.
Generalno, po besprijekornoj financijskoj disciplini smo već prepoznati kod internih I eksternih poslovnih partnera.


6. Da li biste preporučili certifikat vašim poslovnim partnerima? Ako je tako, iz kojih razloga?

Da, aposlutno bi preporučila. Certifikat je priznanje koje potvrđuje bonitetnu konkuretnost I uspješnost kompanije na tržištu zahvaljujući kvalitetnim uporednim bonitetnim podacima.
Ovaj certifikat je međunarodni standard kvalitete I sigurno pomaže u jačanju raitinga kompanije I dodatno nas stavlja u poziciju poželjne partnera, isto tako I poslodavca I stvara atmosferu povjerenja naših današnjim I potencijalno budućim poslovnim partnerima I pečat je stabilnosti I financijske pouzdanosti kompanije.

 

MEĐUGORJE IMOVINA d.o.o. Čitluk

MEĐUGORJE IMOVINA d.o.o. Čitluk

MEDJUGORJE PROPERTIES d.o.o. Čitluk

Direktor Darron Mullan

Osnovana 2007. od strane obitelj Mullan iz Sjeverne Irske, ova tvrtka posjeduje dva hotela: Apart Hotel Irish House i Hotel Irish Centre koji je započeo sa radom nešto ranije, kao mjesto gdje hodočasnici mogu stupiti u kontakt s obiteljima u domovini, a s vremenom se razvio u jedan od najboljih smještaja u Međugorju, i dalje nastavljajući tradiciju podrške ljudima iz Međugorja i okolnih područja, koju su započeli osnivači.


1. Kako ste uspjeli postići i kako održati izvrsnost u poslovanju?
Izgradnja tvrtke zahtijeva vrijeme i ustrajnost. Mnogo je izazova i prepreka koje treba prevladati, ali važno je da, sve dok svakodnevno radite na tome, makar i pomalo, možete mnogo postići. Održavanje tvrtke vjerojatno je teže, jer kako raste, pojavljuju se novi izazovi i na kraju radite s puno više ljudi. Ključ za rješavanje tih problema bez da se preopteretite je dobra organizacija, planiranje i komunikacija.

2. Što vas motivira za još bolje poslovne rezultate?
Puno stvari. Prihod je, naravno, važan i neophodan je za održavanje poslovanja, ali veliko je zadovoljstvo smišljati nove ideje, testirati ih i vidjeti kako funkcioniraju u stvarnom svijetu.

3. Što za vas i vaše zaposlenike znači činjenica da ste postigli najviši standard bonitetne izvrsnosti?
Uvijek je zadovoljstvo biti prepoznatljiv jer dajete sve od sebe. Mislim da je to dobar odraz rada našeg tima i pokazuje da smo na dobrom putu.

4. Koristite li certifikat bonitetne izvrsnosti u komunikaciji sa svojim sadašnjim i budućim poslovnim partnerima, dobavljačima i medijima? Kojim ćete komunikacijskim kanalima istaknuti Srebrni certifikat bonitetne izvrsnosti?
Mnogi od naših radnih kontakata bili su impresionirani činjenicom da je naša tvrtka u okviru ugostiteljske industrije postigla da dobije ovaj certifikat. Trenutno razvijamo novi poslovni pothvat u vezi s hotelskim softverom i planiramo koristiti certifikat kao dio naše promocije, posebno kada imamo posla s međunarodnim kupcima.

5. Jeste li koristili certifikat bonitetne izvrsnosti i u kojoj fazi procesa rada i na koji način? Da li Vam je i kakvo poboljšanje to donijelo? Možete li dati konkretne primjere?
Trenutno je pandemija zaustavila redovno trgovanje, ali nakon što se posao normalizira, planiramo ga uključiti u našu promociju naše tvrtke.

6. Biste li preporučili certifikat svojim poslovnim partnerima? Ako da, iz kojih razloga?
Da, preporučili bismo ga našim poslovnim partnerima, jer skreće pozornost na Bosnu i Hercegovinu. Pokazuje međunarodnim klijentima i investitorima da je BiH zemlja u usponu, da ljudi ovdje naporno rade i to se prepoznaje.