Smart data

Bisnode rafinira velike skupove podataka („big data“) u pametne podatke

Pametni podaci su relevantni podaci

Podaci su postali nova roba naše ere i ona je dostupna u izobilju. Svakog dana se generira 16 triliona megabajta podataka širom svijeta. U Bisnodeu smo uvjereni da budućnost pripada onima koji mogu uzeti ove ogromne količine podataka i iz njih izvući uvid, činjenice i odgovore. Za nas, tek tada veliki broj podataka postaje pametan.

Razumijevanje obima količine podataka koji se stvaraju svaki dan u svijetu nije lagan zadatak. Koliko je ionako 16 triliona megabajta? Još jedna statistika može pomoći da ovaj eksplozivan razvoj bude u perspektivi - 90 posto svih podataka na svijetu je stvoreno u posljednje dvije godine. To uključuje informacije iz poslovnih transakcija, e-pošte, društvenih medija, blogova, GPS-a, videozapisa i digitalnih slika. Teško da je pretjerano reći da su ove informacije - koje smo navikli nazivati veliki skupovi podataka (big data) - zlato za kompanije, što je jedan od razloga što se sve više i više kompanija bavi prikupljanjem podataka. Ali kako ćemo moći upravljati svim tim informacijama?

Pametni podaci leže u uklanjanju svega što nije relevantno i osiguravanju ispravnog kvaliteta podataka. Kompanije koje uspiju u tome ne samo da imaju lakše zadržavanje svojih postojećih klijenata već su i bolje u kampanjama reklamiranja s ciljanom preciznosti i promocijom novim korisnicima.

Veliki podaci u odnosu na pametne podatke - Bisnode vam daje relevantne odgovore i praktičan uvid

Šta su pametni podaci?

Šta su pametni podaci?

Podaci postaju pametni kada vode u dobre odluke i poslovanje s klijentima. Kada Bisnode govori o prebacivanju iz velikih podataka u pametne podatke, to je upravo ono što podrazumijevamo, tj. uzimanje ogromne količine stvorenih podataka i upotrebljavanje za isporuku tačnih podataka i ispravnih analiza u pravo vrijeme. To vam omogućuje da donesete pametne odluke i ostvarite dobar posao.

Sve kompanije mogu učiniti više i bolje u poslu sa strategijama na osnovu podataka i dobro utemeljenih odluka na osnovu pravih informacija. To zahtijeva pametne podatke koji pokazuju s kime biste trebali komunicirati, o čemu i u koje vrijeme.

Koliko pametni podaci mogu potaknuti poslovanje

Koliko pametni podaci mogu potaknuti poslovanje

  • Optimiziranje kreditnih rizika
    Više znanja o svojim klijentima može vam pomoći da se zaštitite od prevare i fokusirate se na dobro poslovanje s pravim klijentima. Podaci o godišnjem prihodu osobe vam ne daju cjelovitu sliku o njenoj kupovnoj moći i kreditnoj sposobnosti. Kombinacija više relevantnih izvora podataka vam omogućuje da uravnotežite svoje rizike i povećate svoj prihod.
  • Planirajte novčani tok kompanije
    Većina kompanija zna kako je imati nepodmirena potraživanja kada trebate platiti račune i podmiriti račune dobavljača. Naši modeli analize daju vam ažuran račun vaših poslovnih knjiga i jednostavan način planiranja budućeg novčanog toka kako bi se izbjegli nepotrebni troškovi za vaše poslovanje.
  • Dosegnite prave korisnike
    Preciznije ciljanje omogućuje vašoj kompaniji prilagođavanje ponuda. Tradicionalno se ciljani marketing borio za pronalaženje pouzdanih informacija, što je rezultiralo općim klasterima, a ne jasno definiranim ciljnim grupama. Ali sada je moguće upoznati pojedince iza brojeva, saznati za što su zainteresirani i kako izgleda njihovo potrošačko ponašanje.
  • Prilagodite doživljaj korisnika
    Vrlo je malo vjerovatno da svi neoženjeni muškarci u srednjim tridesetim godinama koji žive u velikom gradu imaju isti interes, obrasce kupovanja i stil života. Korištenje pametnih podataka omogućuje vam komuniciranje s klijentima prema njihovim uslovima, nudeći im bolju uslugu i prilagođene ponude. Umjesto da samo idete s vašim instinktom, možete temeljiti svoje postupke na činjenicama iz dostupnih podataka.
  • Razviti postojeće odnose s kupcima
    Postoji pravilo o tome da 80 posto prodaje dolazi od 20 posto kupaca. Znate li kako te brojke izgledaju za vaš portfelj kupaca? Bisnode može segmentirati vašu bazu klijenata tako da možete jasno vidjeti koje odnose s klijentima trebate razvijati i koje biste trebali prekinuti. Analizom historijskih obrazaca kupovine možemo također pružiti odgovore na ono što biste trebali ponuditi kupcima, te kada i kako to uraditi.
  • Gledajte u budućnost
    Koja je vjerovatnoća da vaši dobavljači bankrotiraju tokom narednih nekoliko mjeseci? Kakva će biti sljedeća kupovina vašeg kupca? Pametni podaci mogu vam dati uvid u budućnost i pomoći kompaniji da prenese ispravnu poruku u pravo vrijeme. 

Produbite svoje znanje

Istražite članke, analize i predviđanje trendova.

Pročitajte više