Podijelite na društvenim mrežama
Pomozite prijateljima saznati nešto novo
Annin najvažniji zadatak u svih 19 zemalja pod pokroviteljstvom Bisnode Grupe je kombinovanje prodaje i marketinga te stvaranje alata za digitalnu prodaju na osnovu podataka. Stručnjakinja za podatke i analitiku, u intervjuu za slovenačku Akademiju Finance, najavila je, između ostalog, sljedeći veliki skok na polju podataka: " skoku u realnom vremenu."
Anna je ove godine u više navrata govorilaoo marketingu koji se bazira na podacima, kao najboljem prijatelju kompanija u kriznim vremenima i činjenici da je i „korona kriza“ prilika. Između ostalog, donijela je i optimizam te nezamijenljiva aktuelna znanja o sigurnoj i uspješnoj poduzetničkoj budućnosti.
U početku smo u Bisnodeu bili nesigurni kao i svi drugi i prije svega smo morali uvesti mjere lične zaštite. Kasnije, kako su se svi navikli na korištenje tehnologije u radu od kuće, postalo je jasno da smo sa podacima i uslugama odigrali ključnu ulogu za podršku klijentima. Naš rad je presudan za naše klijente, kako bi osigurali nastavak međusobne trgovine u ovim nesigurnim vremenima i izgradili povjerenje na tržištu.
U kriznim vremenima podaci su najjači temelj na kojem možemo graditi, a to se naravno odnosi i na marketing. Međutim, dosadni marketing ne može se riješiti samo digitalizacijom. Morate odgovoriti na okolnosti i prilagoditi svoju poruku. Aktuelnost i relevantnost nikada nisu bili važniji.
Nesigurna vremena zahtijevaju detaljne i tačne podatke, kao što su podaci o riziku i kreditnoj sposobnosti. Više smo se fokusirali na ovu tržišnu poruku i ciljnu grupu.
Da bi podaci postali vrijedni, prvo ih treba strukturirati i analizirati. Vaš najbolji prijatelj postaje moćan tek kad dobije jasnu formu i pravu poruku.
Kad je sve oko vas neizvjesno i nestabilno, trebate čvrst temelj. A podaci su najjači temelj.
Ne možete osporiti podatke. U bliskoj ćemo budućnosti dobiti kristalnu kuglu na steroidima. Umjetna inteligencija, Internet stvari i 5G već su dio sutrašnjice. Čega bi se trebali bojati?
To je viša nauka. Čitava kompanija mora težiti poslovanju zasnovanom na podacima. Brojne prepreke moraju se prevladati, poput organizacijskih i operativnih ograničenja, korporativne kulture i ograničenih finansijskih sredstava.
To neće biti jedno pitanje, već kombinacija najmanje sljedeća tri:
Ako se opremimo time, vjerojatno govorimo o skoku u stvarnom vremenu. Nema vremenskog odmaka. Od masovne komunikacije do intenzivne lične komunikacije.
Anna Albinsson,
Direktorica marketinga grupe Bisnode