Poticanje rasta s ključnim podacima

12 apr 2019

U procesu digitalne transformacije poslovnog svijeta podaci imaju ključnu ulogu u marketingu. Zapravo, mogli bismo reći da su u potpunosti promijenili ulogu marketinga u poslovanju. S novim mogućnostima koje donosi automatizacija marketinga, povećala su se i očekivanja marketinških odjela, jer marketing nije dovoljan samo za podršku prodajnom procesu, već i za poticanje rasta.

 

 

 

Marketing je novi stimulator rasta

Prelaskom na digitalnu trgovinu, odjednom imate mnoštvo podataka koji će vam pomoći u rastu. Ako želite da ti podaci budu korisni, morate znati što je važno i što je ispravno.

 

Zahvaljujući mnogim informacijskim sistemima - od sistema za upravljanje kupcima do automatiziranog sistema marketinga i kreditnih i platnih sistema - brzo će se dogoditi da će podaci postati nespojivi. Dodajući tome činjenicu da svaki sistem ima svoje izvore podataka i da se ti podaci stalno mijenjaju, dobijamo značajnu konfuziju umjesto korisnih spoznaja. Svaki odnos s kupcem je jedinstven, što predstavlja veliki rizik da ćete s kupcem komunicirati na pogrešnom mjestu, u pogrešno  vrijeme i uz neadekvatnu ponudu, što će dovesti do toga da kupac pobjegne konkurenciji.

 

Veliki broj prodavac zna situaciju u kojoj su zbog pogrešnih podataka napravljene određene pogreške. Jedan pogrešno isporučen nalog predstavlja manju pogrešku, a usvajanje strateških odluka na temelju pogrešnih informacija može umanjiti značaj ili uzrokovati neuspjeh cijele kampanje, ili čak potpuno uništiti pozitivno iskustvo klijenta. Ukratko, zbog nepouzdanih podataka možemo propustiti odlične mogućnosti za rast.

Da biste bili uspješni, morate ponuditi ono što je važno kupcima i potencijalnim kupcima. To znači da trebate razumjeti njihove potrebe i pružiti im prava rješenja u pravo vrijeme. Za to trebate znati ko su vaši klijenti, znati njihovo ponašanje i njihovu kupovnu moć. Sve to dobijate iz svojih podataka.

 

Bolji marketing s ključnim podacima

Ako želite razumjeti sve vaše podatke, morate ovladati ključnim informacijama. Ključni podaci su vaši najvažniji podaci. Oni su osnova za vaše poslovne i komercijalne odnose s kupcima i osnova za tržišne podatke.

Svrha bavljenja ključnim podacima je uklanjanje svih nepotrebnih podataka, kao što su: duplikati, zastarjeli kontaktni podaci i podaci o kompanijama s kojima više ne radite.

Ključni podaci koriste standardiziranu strukturu podataka i definicije koje pružaju konzistentne podatke koji se mogu koristiti u različitim sistemima, aplikacijama i procesima. Dakle, ključni podaci postaju jedini izvor istine u cijeloj mreži prodajnih i marketinških sistema i na nivou cijele organizacije.

Oni donose jasnoću i stvaraju povjerenje u posao, jer možete biti sigurni da se vaše odluke temelje na tačnim i relevantnim informacijama.

"Najvažnije je da u svakom poslovnom slučaju koristite relevantne podatke", kaže Mikael Olsmar, analitičar i savjetnik, poslovni analitičar u Bisnode-u. "Ne možete promovirati rast ako nemate tačne informacije na kojima zasnivate svoje analize i odluke."

Uz ažurirane i tačne ključne informacije, možete osigurati da su informacije koje ste pohranili o pojedinačnim klijentima uvijek ažurne i tačne. Možete lako prepoznati pojedine klijente po različitim kanalima i pružiti im relevantne informacije u svakoj situaciji. Također možete dobiti nove uvide kombiniranjem informacija iz različitih izvora podataka kako bi vam pomogli da dobijete novi posao.

 

Jedan pouzdan izvor kvalitetnih podataka

Ako želite stvoriti jednu jedinstvenu verziju odnosa s klijentima i potencijalnog klijenta u različitim sistemima, trebat će vam konsolidirani, potpuni i konzistentni podaci. Bisnode ima kvalitetne podatke koji podržavaju vaše ključne podatke.

Bisnode prikuplja, analizira i čisti podatke iz stotina lokalnih resursa i kombinuje ih na takav način da može zadovoljiti vaše potrebe. Sa najvećom pokrivenošću evropskog tržišta i poslovnih podataka, možemo pružiti informacije koje će odgovarati vašem poslovanju, a možete biti sigurni da su vaše informacije ažurirane i točne.

 

 

Podaci: Osnova za povećanje rasta prihoda

Uspješan, moderan marketing ovisi o sposobnosti stvaranja i upravljanja odnosima s klijentima i potencijalnim klijentima koji su od neprocjenjive vrijednosti za kompaniju. Kompanija koja strateški upravlja svojim podacima i iz toga dobijene informacije pretvara u spoznaje i znanje, i time ostvaruje svoje poslovne ciljeve je uspješna kompanija.

Analiza kompanije Dun & Bradstreet, u koju je bilo uključeno 135 kompanija, pokazala je da organizacije koje pravilno upravljaju svoje ključne podatke o kupcima postižu velike uspjehe i izvrsnost u marketingu i prodaji.

 

 

Cilj / Pokrivenost

Za 12% bolja segmentacija aktivnosti, poboljšana identifikacija najboljih potencijalnih kupaca.

 

 

Održavanje

16% bolje korištenje informacija o kupcima i potencijalnim kupcima i priprema za prodaju.

 

Zaključak

12% bolje zaključivanje transakcija sa potencijalnim kupcima na osnovu informacija iz marketinga

 

Podaci su novi prirodni resurs našeg vremena. Kao pojedinci u međusobno povezanom svijetu, svakodnevno stvaramo ogromne količine podataka. Računari su uvek pametniji i mogućnosti dobijanja uvida zasnovanih na podacima stalno se poboljšavaju.

Možemo koordinirati i analizirati naše podatke sa podacima o klijentima i sa svim događajima i signalima koje generira novi digitalni svijet u kojem živimo. Time stvaramo velike poslovne prilike, a istovremeno trebamo pouzdane i iskusne partnere s kojima radimo. Trebat će vam ljudi koji znaju kako raditi s informacijama i kako ih koordinirati, kako dobiti sveobuhvatne informacije iz podataka na osnovu kojih se donose ispravne odluke i kako postupati s podacima s poštovanjem. Bisnode vam u ovome može pomoći.