Novosti

Epidemija koronavirusa mogla bi dovesti do veće usmjerenosti na održivost i digitalizaciju

23 apr 2020

Bisnode je, bez obzira na period pandemije koronavirusa, objavio Izvještaj o održivosti za 2019. godinu, demonstrirajući time još jednu godinu kontinuirane usmjerenosti poslovanja na održivu budućnost u području podataka i analitičkih usluga.

„Epidemija koronavirusa mogla bi dovesti do veće usmjerenosti na održivost i digitalizaciju, s obzirom na to da su održive i digitalizovane kompanije otpornije i bolje pripremljene za borbu protiv pandemija, kao što je pandemija koronavirusa. Ako se vratimo na 2019., možemo vidjeti da su digitalizacija i digitalna održivost postale vrlo važne za klijente i njihovo povjerenje u kompanije te viđenje korporativnih brendova. Dok sve veći broj direktora vidi značajan potencijal u upotrebi digitalizacije, podataka i analitike, primjećujemo da postoje i pojedinci koji ne vide vrijednost takvog razvoja zbog nedovoljno znanja. Moramo im pomoći da razumiju njegov značaj kako bi i sami sudjelovali u ovoj digitalnoj transformaciji”, rekao je izvršni direktor kompanije Bisnode, Magnus Silfverberg.

„Budući da je Bisnode jedan od vodećih evropskih pružatelja podataka i analitičkih usluga, određena odgovornost leži i na nama. Digitalna održivost nije samo naš primarni cilj održivosti - ona predstavlja samu srž našeg poslovanja, koje je danas pokazalo da ima veću vrijednost nego ikad prije. Trenutno je zaštita privatnosti sastavni dio našeg razvoja proizvoda. Nova i snažna platforma One Data kompanije Bisnode osmišljena je ne samo pomoću ontologiziranog prekograničnog evropskog skupa podataka, nego i pomoću metapodataka o ugrađenoj usklađenosti s Opštom uredbom o zaštiti podataka, što ovu platformu čini jedinstvenom u svijetu.”

Izvještaj predstavlja inicijative poduzete tokom godine u pet područja: digitalna održivost, različitost i uključivost, ekološki otisak, održivi lanac vrijednosti i inicijative zajednice. Neka od važnijih dostignuća uključuju sljedeće:

Kodeks ponašanja

Kodeks ponašanja kompanije Bisnode ažuriran je i primjenjuje se u svim regijama i na svim funkcijama. Osim toga, različite politike grupe, kao što su borba protiv korupcije, prijavljivanje nedopuštenih radnji, etička upotreba podataka, korporativno upravljanje i borba protiv seksualnog uznemiravanja, pregledane su toekom godine i sada su dostupne svim našim zaposlenicima preko zajedničke platforme. Na sličan je način 2019. ažuriran i Kodeks ponašanja dobavljača kompanije Bisnode te se primjenjuje na sve partnere koji pružaju proizvode i usluge kompaniji Bisnode, uključujući i njihove podizvođače. U njemu je istaknuto šta Bisnode očekuje od svojih dobavljača: poštivanje ljudskih prava, kao i sigurno i zdravo radno okruženje s dobrim radnim uslovima.

Inicijative za zaštitu okoliša

Tvrtka Bisnode podržava inicijative za zaštitu okoliša. Nekoliko tržišnih inicijativa tvrtke Bisnode uključuje smanjenje upotrebe plastike u našim uredima, vožnju ekološki prihvatljivijim taksijima, prelazak na elektroničko fakturiranje i veću usmjerenost na recikliranje papira, plastike i računalne opreme. Bisnode također potiče sva tržišta da energiju pribavljaju iz obnovljivih izvora, pod uvjetom da su dostupni na njihovu lokalnom tržištu. Na dnevnom je redu bila i provedba strože politike putovanja u kojoj je istaknuto da bi svi zaposlenici prilikom planiranja poslovnog putovanja trebali uzeti u obzir njegov utjecaj na okoliš. Zaposlenike se nadalje potiče da, ako je to moguće, sastanke održavaju putem interneta.
 
Usklađenost s propisima

Otkako je OUZP stupio na snagu 2018., Bisnode je povećao napore u području obaveza informisanja ažuriranjem politika i smjernica, rada s legitimnim interesom, sveobuhvatne zaštite privatnosti i postupanja s kolačićima, daljnjih mjera za klasificiranje podataka prema povjerljivosti, cjelovitosti podataka i dostupnosti (klasifikacije CIA – Confidentiality, Integrity, Availability) te nastavka rada na zadržavanju i pravima ispitanika - sve kako bi se osigurala usklađenost.

Zadovoljstvo zaposlenika

Prema sistemu Net Promoter, rezultati istraživanja zadovoljstva naših zaposlenika značajno su se povećali s -6 u 2017. godini na +16 u 2018. te +20 u 2019., što ukazuje na to da su naši zaposlenici angažirani u svom poslu i da bi nas preporučili potencijalnim novim zaposlenicima. Ravnopravnost spolova od izuzetne je važnosti za Bisnode, u kojoj je na rukovodećim položajima trenutno 30% žena, a tokom 2019. godine Bisnode u Sloveniji bio je ponosni dobitnik certifikata za rodnu ravnopravnost GEMA (Gender Equality Management Assessment).
 
Zadovoljstvo klijenata

U svom proizvodu Smart Search Bisnode je predstavio novu funkciju koja klijentima omogućava pronalaženje održivih dobavljača, klijenata i partnera za saradnju. Umjetna inteligencija u kombinaciji s ogromnom bazom podataka omogućava kompaniji Bisnode da web-mjestu daje ocjenu održivosti i uključuje te rezultate u Smart Search. Usluga također može prepoznati kompanije koje imaju certifikate povezane s održivosti, na primjer, certifikat za poštenu trgovinu. Sveukupno 50% naših klijenata dalo je ocjenu 9 ili 10, dok je 2018. to učinilo 36%.

O Izvještaju o održivosti:

Tokom protekle godine Bisnode je aktivno upoređivao svoje poslovanje s ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda u svrhu postizanja svojih strateških ciljeva u pogledu održivosti. Izvještaj kompanije Bisnode pripremljen je u skladu sa Smjernicama za izvještavanje o održivosti Globalne inicijative za izvještavanje (GRI). Od 2015. godine Bisnode je potpisnik Globalnog sporazuma Ujedinjenih naroda, najveće svjetske inicijative za održivost.