Novosti

Do novih mogućnosti s umjetnom inteligencijom i pristupom zasnovanim na podacima

13 jul 2020

Sve je jasnije da će 2020. godina imati trajan uticaj na svijet i našu budućnost, jer pandemija COVID-19 i dalje ostavlja jednu od najozbiljnijih ekonomskih posljedica za našu generaciju. Zapravo smo u neizvjesnim vremenima. U tim su vremenima inovativnost i pristup temeljen na podacima ('data-driven') važniji nego ikad prije.

Ali uspjeh u budućnosti ovisi o našim današnjim postupcima. Mnoge uspješne kompanije, uključujući Uber, Airbnb, WhatsApp i Slack, formirane su upravo tokom posljednje ekonomske krize.
Kako pronaći kupce koji će nam pomoći u razvoju kompanije? Koji od njih ima najveći potencijal? Kako u svakodnevne poslovne aktivnsti uvesti umjetnu inteligenciju i pristup temeljen na podacima? Koje ćete strategije prodaje odabrati u vremenu nove normalnosti? Kako možete koristiti umjetnu inteligenciju i marketing temeljen na podacima za drugačiji i pozitivni pristup čak i u neizvjesnim vremenima?

Ovo su samo neki od najčešćih izazova s ​​kojima se svakodnevno susrećemo. Vjerujemo da uz pomoć kreativnosti, saradnje i tehnologije možemo pronaći nove poslovne mogućnosti i pomoći vam da osigurate tržišnu prednost.

Stvaranje vrijednosti iz podataka

Prije deset godina, kada je američka banka Lehman Brothers bankrotirala, nitko nije znao zašto je berza propala, jer nismo imali sve dostupne podatke. Dvije sedmice kasnije pokazalo se da je to bila posljedica aktivnosti visokorizičnih hipotekarnih kredita. Tako su znali razlog propasti ovog tržišta, ali nisu imali sve podatke da to spriječe. Danas imamo na raspolaganju 41 zetabajta podataka, od kojih je 90% generirano u posljednje tri godine, što ukazuje da važnost podataka i njihova obrada u poslovnom svijetu raste.

Sa više od 30 godina iskustva na području poslovnih informacija i analize podataka, Bisnode pomaže ekonomije, kompanijama i donositeljima odluka da te podatke koriste na naučnoj osnovi. Naši kupci stoga imaju stalan pristup ažurnim i tačnim visokokvalitetnim podacima kako bi kompanijama pomogli donijeti pametne poslovne odluke. „Pametni podaci su oni podaci s kojima možete zaista pomoći, učinite nešto s tim. Sve što želimo je podacima stvoriti vrijednost za kompanije", objašnjava Jean-Philippe Schepens, inovativni stručnjak za podatke iz Bisnode Grupe.

Pogled za uspjeh od 360 stepeni

U Bisnodeu svakodnevno obradimo velike količine podataka iz javno dostupnih globalnih izvora, a istodobno dobijamo lokalne podatke iz pojedinih zemalja i kompanija. Bisnode rješenje CLP (Corporate Loan Prediction) izvrsna je prilika za saradnju s kupcima i partnerima čime bi dobili cjelokupnu sliku ili pregled od 360°. To je koncept zajedničkog kreiranja, gdje na našoj web stranici pokušavamo dobiti različite vrste podataka (finansijski, poslovni, društvene mreže, web stranice) koje kombinujemo s unaprijed postavljenim okidačima s internim podacima klijenta s kojim radimo na projektu (interne informacije iz CRM-a, platna disciplina itd.), pokušavamo stvoriti pogled od 360° i na taj način predvidjeti ko su njihovi potencijalni kupci (lidovi). Saradnja počinje tako što klijenti u projektu provjeravaju i testiraju podatke koje im pružamo - a iz njihovih povratnih informacija analitički model konstantno uči i na taj način poboljšava svoju segmentaciju. Cilj je pregled od 360° na tržište i na taj način kontrolisanje vlastitog ekosistema.

„Ekonomija se brzo mijenja pa moramo raditi zajedno na postizanju najboljih rezultata. Kompanije najbolje poznaju svoje tržište, a mi znamo s podacima i imamo tehnologiju koja od podataka stvara vrijednost. Ne razmišljajte u stupcima i redovima - život nije samo crno-bijeli, stoga pristupite prodaji od 360 stepeni“, savjetuje Jean-Philippe Schepens.

Dinamična baza "vrućih" kupaca

Kompanije uglavnom najvećem dijelu prodaje i marketinga pristupaju na isti način, što znači da kupce traže u istom "bazenu", gdje je ograničen broj i velika konkurencija. U Bisnodeu nudimo drugačiji pristup, temeljen na prepoznavanju signala i okidača, zajedničkom stvaranju podataka i analizi na bazi povratnih informacija, što nam omogućava da kompanijama ponudimo kvalitetne „vruće“ potencijalne kupce (leadove).

Pomoću pametnih podataka planirate najbolje vrijeme za kampanje, optimizirate komunikacijske i prodajne aktivnosti i dolazite do kupaca u trenutku kada je realizacija kupovine najvjerojatnija. "Ne dajemo vam samo spisak potencijalnih klijenata, već dinamičnu bazu podataka. Kad nova kompanija ispunjava određene uslove, ona ulazi u tu bazu podataka, i obratno, kad neko više ne ispunjava uslove, uklanjamo ga iz baze podataka. Baza podataka varira ovisno o povratnim informacijama koje primamo. Na ovaj način uvijek imate najdraže potencijalne kupce pred sobom", rekao je Jean-Philippe Schepens.

Pravi kupac u pravo vrijeme

Praćenjem podataka i prepoznavanjem signala možemo, između ostalog, predvidjeti kojim će kompanijama trebati krediti, koja vrsta kredita i kada. "Uz koktel signala, možemo vidjeti da je određena kompanija već jučer trebala novac. Dakle, faktoring je za njih da će trebati zajam odmah ujutro. Druga kompanija će trebati novac prekosutra, tako da je za nju najbolje investicijsko finansiranje", objašnjava Jean-Philippea Schepena.

Bisnode rješenja već koriste mnoge banke kako bi pronašle potencijalne zajmoprimce. Za određenu banku smo identificirali potencijalne klijente - male i srednje kompanije kojima će trebati neposredni kredit. Ograničili smo bazu podataka na oko 10.000 kompanija i preko okidača (novi proizvod, aktivnost web stranica, izvoz, slobodna radna mjesta ...) utvrdili koja će od njih najvjerojatnije trebati kredit. Tako su se »hladni« pozivi pretvorili u pozive "vrućim" potencijalnim kupcima i uspjeh je bio iznad očekivanja, jer je na kraju zajedničke saradnje kompanija u stečenoj bazi više od 3/4 kompanija ispunjavalo uslove za kredit.

Dakle, ključ je uhvatiti pravi trenutak kad nekome treba ponuda. Ako baš tada našeg (potencijalnog) kupca nazove konkurencija, možemo ga izgubiti i na taj način izgubiti priliku za rast i uspjeh.