Novosti

Često postavljana pitanja

20 apr 2021

P: Čime se bavi Dun & Bradstreet?

O: Gotovo 200 godina Dun & Bradstreet pomaže kupcima i partnerima da rastu i napreduju na tržištu pružajući im podatke, analitiku i rješenja vođena podacima. Više od 6.000 zaposlenika naše kompanije širom svijeta posvećeno je ovim jedinstvenim zadacima, vodeći se vrijednostima koje su nas uspostavile kao vodećeg pružatelja podataka i analitičkih uvida za donošenje poslovnih odluka.

 

P: Kome se trebam obratiti ako trebam bilo kakve informacije? Mijenja li se moj kontakt?

O: I dalje ćete nas moći kontaktirati na uobičajeni način. Upravljanje odnosima s kupcima kompanije Bisnode Dun & Bradstreet nastavit će komunicirati s vama istim kanalima i u skladu s istim postupcima kao i danas. Spajanje kompanija uopšteno znači organizacijske ili strukturne promjene, ali obećavamo da će to imati najmanji mogući uticaj na vašu kompaniju i da ćemo vas obavještavati o svim promjenama u vezanim za kontakte.

 

P: Hoće li se interface promijeniti?

O: Stalno ažuriramo i poboljšavamo svoje usluge. I ubuduće ćemo to činiti i obavještavati vas kad su vam ova ažuriranja važna, istovremeno osiguravajući da promjene što manje utiču na vaše poslovanje.

 

P: Kako promjena brenda i vizuelnog identiteta utiče na mene kao kupca?

O: Za sada će svi ugovori ostati isti, a klijenti će i dalje moći kontaktirati dosadašnju kontakt osobu radi bilo kakvih informacija. Bisnode se pridružio i postao dio kompanije Dun & Bradstreet, ali ime kompanije kao i porezni i registracijski broj, ostaju isti do daljnjeg.
U slučaju daljnjih promjena, pravovremeno ćemo vas obavijestiti.

 

P: Koje su ključne prednosti koje će mi donijeti ovo spajanje?

O: Okupit ćemo najbolje iz oba svijeta kako bismo vas bolje podržali u međunarodnom rastu i ponuditi vam još opsežnije i detaljnije globalne podatke za rast i ublažavanje rizika. Kao dio Dun & Bradstreet, moći ćemo bolje odražavati globalno poslovno okruženje i odgovarati na potrebe kupaca koji posluju u različitim zemljama, a suočeni su sa stalnim promjenama, jer ćemo im moći ponuditi poboljšani pristup dodatnim međunarodnim podacima, podacima o radnoj snazi i još više stručnosti.

 

P: Hoće li moj trenutni ugovor ostati na snazi ​​ili će se promijeniti?

O: Svi ugovori sklopljeni s pravnim licem Bisnode BH d.o.o., ostat će na snazi, jer će Bisnode i dalje poslovati pod istim registracijskim i poreznim brojem.

 

P: Hoće li se promijeniti registracijski broj, PDV broj ili pravno lice?

O: Registracijski i porezni broj povezan s pravnim licem Bisnode BHd.o.o., zasad se neće mijenjati. Moći ćete primati račune s logotipom Dun & Bradstreet i zaštitnim znakom, ali transakcija će se i dalje provoditi s kompanijom Bisnode BH d.o.o. To će biti slučaj do daljnjeg i pravovremeno ćemo vas obavijestiti o svim budućim promjenama.

 

P: Hoće li spajanje sa Dun & Bradstreet-om promijeniti proizvode i usluge koje je pružao Bisnode?

O: Neće biti promjena, mi ćemo i dalje pružati iste usluge kao i prije. Kako ažuriramo i poboljšavamo cjelokupnu ponudu, to će značiti novi razvoj i nove funkcije u budućnosti. Pravovremeno ćemo vas obavijestiti kada izvršimo bilo kakve promjene.

 

P: Jesu li planirana obustavljanja proizvoda ili usluga?

O: Nastojat ćemo pružiti kupcima neuporedivo iskustvo i pružiti im pristup najnovijim inovacijama i uslugama na platformama koje nudimo. Ako i kada su potrebne promjene naših proizvoda i usluga, pravovremeno ćemo vas obavijestiti.

 

P: Kome se obratiti s daljnjim pitanjima?

O: Ako imate bilo kakvih pitanja, kontaktirajte Bisnode Dun & Bradstreet kontakt broj 0800 22 337, 033 215 454 ili vaš dosadašnji kontakt u kompaniji.