BISNODE PREUZIMA KOMPANIJU REAL AUDIENCE I PROŠIRUJE SVOJU PONUDU DIGITALNOG OGLAŠAVANJA

01 jul 2019

Ponuda digitalnog oglašavanja kompanije Bisnode ojačana je i proširena stručnim osobljem i jedinstvenom integriranom platformom za podatke o kupcima, čime je omogućen jednostavan prijenos podataka kupaca koji su se nalazili izvan mreže na mrežu.

Bisnode, vodeće kompanije za podatke i analitiku u Europi, preuzela je Real Audience, kompaniju koja razvija vodeću integriranu platformu za podatke o kupcima na tržištu. Ovim preuzimanjem, te sticanjem novih stručnjaka i platforme za podatke o kupcima, potvrđuje se predanost kompanije Bisnode podacima u vezi s digitalnim oglašavanjem. Ovime će se proširiti i ponuda kompanije Bisnode.

„Mrežno oglašavanje sada možemo potkrijepiti istim visokokvalitetnim i izuzetno funkcionalnim podacima koje već godinama upotrebljavamo izvan mreže”, rekao je Magnus Silfverberg, izvršni direktor grupe Bisnode.

Bisnode želi dobrodošlicu timu Real Audience-a. U sklopu preuzimanja, Bisnode će imati pristup svim relevantnim ugovorima s kupcima i dobavljačima.

„Pridruživanjem grupi Bisnode pružit će nam se nove mogućnosti i proširiti ponuda zahvaljujući izravnom pristupu širokom portfelju odnosa s kupcima i snažnom brendiranju”, izjavio je Anders Willstedt, izvršni direktor tvrtke Real Audience.

 

ZA VIŠE INFORMACIJA OBRATITE SE SLJEDEĆIM OSOBAMA:

Magnus Silfverberg, izvršni direktor tvrtke Bisnode.

Adresa e-pošte: magnus.silfverberg@bisnode.com

 

Anders Willstedt, izvršni direktor tvrtke Real Audience.

Adresa e-pošte: anders@realaudience.se

 

Anna Albinsson, glavna direktorica marketinga grupe Bisnode.

Adresa e-pošte: anna.albinsson@bisnode.com