Maloprodaja

checkmark.svg

Dobijte vrijedne uvide kroz detaljne članke

checkmark.svg

Povećajte razumijevanje vaše industrije pomoću prilagođenih rješenja

checkmark.svg

Budite korak ispred prateći najnovije trendove

Dugotrajni i profitabilni odnosi s klijentima

Dugotrajni i profitabilni odnosi s klijentima

Maloprodajne firme oduvijek su naporno radile na izgradnji dugotrajnih odnosa s kupcima. Da bi ostali korak ispred konkurenata i samih potrošača, maloprodajni trgovci moraju u potpunosti upoznati svoje kupce. Neophodno je ne samo poznavanje postojećih kupaca na ličnom i finansijskom nivou, već i sposobnost vizuelizacije putovanja (navigacije) kupca. To daje informacije maloprodajnim trgovcima o ponašanju kupca, kako im pružiti najbolji odgovor i druge uvide kao što su koliko oni potroše u fizičkim prodavnicama u odnosu na online prodavnice. Kombiniranjem dubinskog znanja o postojećem portfelju vaših kupaca s vanjskim izvorima podataka možete identificirati obrasce ponašanja i trendove, kreirajući tako tačnije prognoze i privlačeći nove kupce.

S proširenim obimom podataka o ponašanju potrošača, imate više dostupnih informacija nego ikada ranije - i time više mogućnosti. Pristup informacijama, relevantnim uvidima i pravim alatima daje sutrašnjim maloprodajnim biznisima veliki potencijal da povećaju konkurentnost i ostanu korak naprijed. Analize i uvidi iz kombiniranih podataka omogućuju generiranje ciljanih ponuda, usmjeravanje prodajnih i marketinških aktivnosti i identificiranje novih grupa klijenata. Pametni podaci čine to mogućim.

Bisnode Vam nudi podršku kroz putovanje za klijente

Koristite pametne podatke kako biste u prodaji od potencijalnih napravili lojalne klijente

Pronađite nove klijente

Koristite pametne podatke kako biste privukli klijente koji će se najlakše odlučiti za kupovinu — pri stepenu rizika koji odgovara Vašim poslovnim ciljevima. Putem Bisnodeovih podataka o tržištu i modela analize, možemo Vam pomoći da pronađete najbolje potencijalne klijente i predvidite najbolji trenutak za prodaju.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vrijeme je od 8h do 16h.

0800 22 337

Želite li da Vas kontaktiramo?

Povećajte konverziju

Ubrzajte konverziju Vaših najboljih klijenata korištenjem pametnih podataka kako biste unaprijedili kriterije i procese Vaših ponuda. Prilagodite Vaše ponude i poboljšajte ROI za različite segmente klijenata kombiniranjem finansijskih informacija i podataka o tržištu za svakog potencijalnog klijenta.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vrijeme je od 8h do 16h.

0800 22 337

Želite li da Vas kontaktiramo?

Pokrenite dodatnu prodaju

Koristite pametne podatke za efikasnije djelovanje u stvarnom vremenu – u prilikama za poboljšanje prodaja i situacijama koje ukazuju na izmjene u stepenu rizika za klijente. Integracijom naših analitičkih alata za pametne podatke s Vašim CRM-om ili sistemima za automatizaciju marketinga i podršku prodaji, možemo Vam pomoći da svakodnevno predvidite najbolje prilike za prodaju i podršku klijentima. Istovremeno Vam pomažemo pri upravljanju nastalim rizikom.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vrijeme je od 8h do 16h.

0800 22 337

Želite li da Vas kontaktiramo?

Izgradite lojalnost klijenata

Koristite pametne podatke za neprekidni nadzor i upravljanje odnosom s klijentima kroz životni ciklus klijenata. Integracijom naših analitičkih alata za pametne podatke s Vašim CRM-om, CX-om ili sistemima za automatizaciju marketinga možemo Vam pomoći pri upravljanju odnosima sa svim svojim klijentima.

Da li ste spremni da počnete koristiti podatke da biste pokrenuli svoje poslovanje?

Nazovite nas

Naše radno vrijeme je od 8h do 16h.

0800 22 337

Želite li da Vas kontaktiramo?

Rješenja

Rješenja koja nudi Bisnode osiguravaju da svi podaci – Vaši i oni koje Vam mi dostavimo – budu visokokvalitetni. Analiziranjem baze podataka Vaših klijenata i usklađivanjem s tačnim informacijama možete donositi osnovane odluke, biti sigurni u to s kim poslujete i pojednostaviti Vaše aktivnosti marketinga i prodaje.