Maloprodajne firme oduvijek su naporno radile na izgradnji dugotrajnih odnosa s kupcima. Da bi ostali korak ispred konkurenata i samih potrošača, maloprodajni trgovci moraju u potpunosti upoznati svoje kupce. Neophodno je ne samo poznavanje postojećih kupaca na ličnom i finansijskom nivou, već i sposobnost vizuelizacije putovanja (navigacije) kupca. To daje informacije maloprodajnim trgovcima o ponašanju kupca, kako im pružiti najbolji odgovor i druge uvide kao što su koliko oni potroše u fizičkim prodavnicama u odnosu na online prodavnice. Kombiniranjem dubinskog znanja o postojećem portfelju vaših kupaca s vanjskim izvorima podataka možete identificirati obrasce ponašanja i trendove, kreirajući tako tačnije prognoze i privlačeći nove kupce.
S proširenim obimom podataka o ponašanju potrošača, imate više dostupnih informacija nego ikada ranije - i time više mogućnosti. Pristup informacijama, relevantnim uvidima i pravim alatima daje sutrašnjim maloprodajnim biznisima veliki potencijal da povećaju konkurentnost i ostanu korak naprijed. Analize i uvidi iz kombiniranih podataka omogućuju generiranje ciljanih ponuda, usmjeravanje prodajnih i marketinških aktivnosti i identificiranje novih grupa klijenata. Pametni podaci čine to mogućim.